تعطیلی فرهنگسراها و مراکز فرهنگی در روزهای کرونایی باعث شده تا مسئولان فرهنگی با برپایی مسابقات و سرگرمی های مجازی، روزهای خانه نشینی را برای شهروندان دلنشین کنند.

نقاشی کودک

همشهری آنلاین/ راحله عبدالحسینی: دانش آموزان از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا خانه نشینی را تجربه کردند و از طریق فضای مجازی درس و مشق خود را ادامه دادند. حالا که یک هفته از تعطیلات نوروز گذشته و خستگی از تن به در کرده اند، خوب است فرصتی را برای حضور در مسابقات و برنامه های فرهنگی آن هم از طریق مجازی اختصاص دهند. اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات و شمال تهران برای کودکان و نوجوانان مسابقه نقاشی و داستانک  با عنوان «نوروز در خانه» ترتیب داده است.

«عبدالرضا علی پناه» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات می گوید: «با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت در خانه ماندن، مسابقه نقاشی و داستانک با عنوان نوروز در خانه ویژه کودکان و نوجوانان 7 تا 12 ساله برگزار می شود تا در روزهایی که در خانه هستند انگیزه ای برای کارهای هنری و فرهنگی داشته باشند. »

علاقه مندان به حضور در این مسابقه می توانند از حال و هوای این روزهای خانه نقاشی بکشند یا داستانکی با همین موضوع بنویسند. برای ارسال هم تا پایان فروردین ماه فرصت دارند. شرکت کنندگان آثار خود را همراه با مشخصات کامل به نشانی پست الکترونیکیshemiranat.tehran@farhangmail.ir  ارسال کنند. به ‌تمامی ایمیل های دریافت شده پاسخی مبنی بر دریافت اثر و شرکت در مسابقه داده میشود.

کد خبر 495380

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha