شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
۰ نفر

این روزها مدیریت شهری منطقه ۲ به منظور تشویق شهروندان به ماندن در خانه های خود و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا «مسابقه ثبت لحظات این روزهای خانه ما» را برگزار می کند.

هفت سین

 همشهری آنلاین- زهرا کریمی: رسول کشت پور ،شهردار منطقه ۲ با بیان این خبر گفت: « در روزهای اخیر ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرده است و روز به روز به تعداد شهروندان مبتلا به ویروس افزوده می شود و در این شرایط بهترین سلاح مبارزه با آن ، در خانه ماندن و حفاظت از جان خود و اعضای خانواده است.»
وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سال ۱۳۹۹ و دید و بازدیدهای نوروزی گفت: «عید دیدنی در نوروز از رسم های مرسوم ما ایرانیان است و به طور حتم خانه ماندن در این شرایط برای شهروندان راحت نیست اما برای قطع زنجیره ویروس کرونا و تامین امنیت جان خود ودیگران لازم است روزهای امسال را به گونه دیگری سپری کنیم.»
شهردار منطقه ۲ افزود: «برگزاری مسابقه ثبت لحظات این روزهای خانه ما با شعار  این روزها همه برای مبارزه با ویروس کرونا در خانه هایمان می مانیم شما چطور؟ شهروندان را به مبارزه با ویروس کرونا دعوت می کند.
 علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند لحظه هایی را که تا تاریخ ۱۶ فروردین ۹۹ در خانه سپری می کنند عکس و فیلم های یک دقیقه ای تهیه و با ارسال به صفحه اینستاگرام روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ به نشانی ravabetomoomi۲  در این مسابقه شرکت کنند.


 

کد خبر 494348

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha