«سپاس» عنوان طرحی است که با هدف تقدیر از زحمات کادر درمانی با حضور شهردار منطقه ۷ در بیمارستان «امام حسین»(ع) اجرا شد.

طرح سپاس

همشهری آنلاین-زینب زینال زاده: ویروس «کوید ۱۹» بیش از هزاران نفر در تهران را مبتلا و در بیمارستان ها بستری کرده است. کادر درمانی با ایثار و حضور در خط مقدم سلامت، برای بهبودی بیماران تلاش می کنند.

فرشتگان زمینی که با پایبندی به سوگندی که خورده اند، بار دیگر مهرورزی را به تصویر کشیدند. «فائزه دولتی»، معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه۷، برای تقدیر از زحمات  شبانه روزی کادر درمانی همراه با «زینب نصیری»، رییس اداره سلامت شهرداری تهران، به بیمارستان امام حسین(ع) رفت.

دولتی در حاشیه این دیدار گفت: «با شیوع ویروس «کرونا» اقدامات ویژه ای از جمله ضدعفونی کردن معابر و المان های شهری در دستور کار مدیریت شهری منطقه قرار گرفت تا قدمی برای سلامت شهروندان برداشته شود.»

در این بازدید ۸۰۰ عدد ماسک،۲۰۰ دست لباس،۶۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده دست و۱۵۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده سطوح به  بیمارستان امام حسین(ع) اهدا شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: «کادر درمانی در شرایط سخت و دور از خانواده خدمت می کنند و آنها هم نیاز به حمایت دارند. بنابراین شهروندان با ماندن در خانه و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا کمک می کنند مشغله کاری کادر درمانی کمتر شود.»

دولتی ادامه داد: «اپیدمی کرونا جدی است و شهروندان باید به توصیه های بهداشتی عمل کنند و با مراقبت از سلامتی خودشان می توانند حافظ سلامت همنوعان خود باشند.»

کد خبر 496163

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha