سامانه مشاوره تلفنی رایگان ٤٥٢٩٨ به همت مرکز «سلامت روان رویین» جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با هدف حفظ سلامت روان افراد جامعه در دو سطح برای کودکان و بزرگسالان راه‌اندازی شد.

مشاوره استرس ویژه کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فرج حسینیان معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به استرس و اضطراب ایجادشده در جامعه از زمان شیوع ویروس کرونا گفت: با گسترش ویروس کرونا در کشور و ایجاد استرس و اضطراب و نیز مشکلات روانشناختی زیاد در افراد جامعه، به منظور ارائه خدمات روانشناختی به هموطنان سامانه مشاوره تلفنی رایگان راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: این فعالیت به دلیل مسئولیت اجتماعی جهاد دانشگاهی و حفظ سلامت روان افراد جامعه با بهره‌مندی از اساتید و افراد توانمند حوزه سلامت روان کشور و در دو سطح برای کودکان و بزرگسالان و به صورت خدمات‌دهی رایگان انجام شده است.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این‌که هموطنان از تمام نقاط کشور می‌توانند با این سامانه تماس بگیرند، افزود: این سامانه به صورت مشاوره و راهنمایی تلفنی است و با همکاری ۱۰۰ نفر شامل روانشناس و مشاور به طور رسمی برای پاسخ به سوالات روانشناختی در حوزه استرس و اضطراب آغاز به فعالیت کرده است.

هموطنان گرامی می‌توانند از ساعت ١٠ تا ٢٠ با تلفن ثابت یا همراه با شماره ۴۵۲۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند و از خدمات کارشناسان سلامت روان مرکز رویین جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی بهره‌مند شوند.

کد خبر 495605

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha