دستگیری از نیازمند و کمک به همنوع توصیه دین اسلام است. کمک اهالی محله یوسف آباد در منطقه ۶ به نیازمندان در روزهای بحرانی مقابله با کرونا نشان داد هیچ بحرانی مانع کمک به مستضعفان نمی شود.

جمشید رحمانی پناه

همشهری آنلاین-زینب زینال زاده: شناسایی نیازمندان محله ها و کمک به آنها چند سالی است که با نظارت شورایاران به عنوان معتمدان و منتخبان اهالی انجام می شود.«جمشید رحمانی پناه» معتمد محله یوسف آباد و دبیر دبیران شورایاری منطقه ۶ در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: «نیازمندان در هر شرایطی نیاز به حمایت دارند. بنابراین فراموش کردن آنها در لحظات بحرانی انسانی نیست.»


او ادامه داد: «این روزها مردم درگیر بیماری کرونا هستند و همه لحظات بحرانی و دلهره آوری را سپری می کنند اما در چنین شرایطی باید به فکر نیازمندان باشیم و آگاه باشیم که آنها در شرایط وخیم تری قرار دارند.»
به گفته رحمانی پناه شهروندان می توانند مثل همیشه دست در دست هم قرار دهند و با کمک خیرین از خانواده های نیازمند محله ها حمایت کنند.
او با اشاره به کمک های مردمی گفت: «ورود کرونا کسب و کار بسیاری از خانواده های نیازمند را بی رونق کرده است. تامین مایحتاج زندگی، تهیه دارو و تامین هزینه های درمانی و معرفی نیازمندان بیمار به مراکز درمانی کمک هایی هستند که با همت همگانی محقق می شود.»


او با اشاره به کارهای انجام شده به منظور حمایت از نیازمندان در مطنقه 6 گفت: «امسال سبد نوروزی که در میان نیازمندان محله یوسف آباد توزیع شد علاوه بر مواد غذایی و تنقلات ،اقلام بهداشتی شامل دستمال کاغذی و مواد شوینده را هم شامل می شود.»
او یادآور شد :« در روزهای قرنطینه هم حواسمان به نیازمندان و افراد ناتوان است و می کوشیم با همکاری نیروهای سرای محله یوسف اباد خرید سالمندان  انجام شود.»
رحمانی پناه به تامین مایحتاج خانواده های نیازمند هم اشاره و عنوان کرد: «با حمایت خیرین و هماهنگی انجام شده با برخی از فروشگاههای محلی ،اقلام مورد نیاز این خانواده ها در اختیارشان قرار می گیرد.»
او در پایان با دعوت از احاد اهالی در پویش« نیازمندان را در شرایط بحرانی کرونا فراموش نکنیم» گفت:« ما در زمان جنگ تحمیلی تجربه چنین شرایط سختی را داریم و باز هم می توانیم با همدلی بحران کرونا را پشت سر بگذاریم.»

کد خبر 495596

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha