ما دوچرخه‌ای‌ها، دوری را دوست نداریم. دوست نداریم از شما دور بیفتیم؛ به‌خصوص در این‌روزها که کرونا حالمان را گرفته و خانه‌نشینمان کرده و چاره‌ای جز صبر و مراقبت از خودمان نداریم، بیش‌تر از همیشه به دل‌گرمی، احساس آرامش و حتی سرگرمی نیاز داریم.

دوچرخه‌ی نوروزی

با خودمان حساب کردیم و دیدیم نمی‌توانیم از پنج‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ تا پنج‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹، از شما دور و بی‌خبر بمانیم. این شد که فکر کردیم، حالا که امکان چاپ ویژه‌نامه‌های نوروزی مفصل کاغذی را نداریم، ویژه‌نامه‌هایی خواندنی و سرگرم‌کننده به‌صورت الکترونیک برایتان آماده کنیم. ویژه‌نامه‌هایی با حال و هوای نوروز و بهار، به امید روزهایی سبز و روشن.

این ویژه‌نامه‌ها متشکل از مطالب خاطره‌انگیز و جذاب دوچرخه در سال‌هایی است که شما نوجوان‌های امروز، مخاطب دوچرخه نبوده‌اید و نتوانسته‌اید آن‌ها را بخوانید. برای دوچرخه‌ای‌های قدیمی هم که پر از خاطره‌بازی است و یاد روزهای نوجوانی.

به این ترتیب تا پایان تعطیلات نوروزی، مثل قرار همیشگی‌مان در ۲۰سال گذشته، هرپنج‌شنبه منتظر دوچرخه باشید. فایل اولین شماره‌ی پی‌دی‌اف نوروزی دوچرخه را می‌توانید از این‌جا  ببینید و بخوانید.

هم‌چنین برای دانلود شماره‌های نوروزی دوچرخه، می‌توانید صفحه‌ی اینستاگرام و تلگرام هفته‌نامه‌ی دوچرخه را به آدرس docharkheh_weekly دنبال کنید.

کد خبر 493868

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha