درخت تنومند در مرکز شهر شد که در پی آن به چهار خودروی سواری که در کنار خیابان متوقف بودند به شدت آسیب رسید.

به گزارش روابط عمومی آتش‌نشانی تهران، شهروندانی که در ساعت ۱۳ و سی و سه دقیقه از خیابان جامی عبور می‌کردند با حادثه خطرناکی روبه‌رو شدند.

در این لحظه ناگهان باد به شدت وزید و موجب شد درخت کهنسال تنومندی سقوط کند. بدنبال این حادثه ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله گروه امداد نجات ۱۷۱ این سازمان را به خیابان حافظ، خیابان جامی اعزام کرد.

جمال تبریزی فرمانده گروه امداد و نجات ۱۷۱ آتش‌نشانی درباره این حادثه گفت: بر اثر وزش شدید باد درخت تنومند و کهنسالی که از قسمت ریشه‌های آن دچار پوسیدگی شده بود برروی چهار خودروی پژو ۴۰۵، پیکان، پراید، پژو ۲۰۶ که کنار خیابان پارک بودند سقوط و خیابان جامی را به کلی مسدود کرد.

وی افزود: باتفاق همکارانم با رسیدن به محل ابتدا به ایمن سازی محیط پرداختیم و سپس با استفاده از اره موتوری این درخت بزرگ را به قطعات کوچک خرد کردیم.

با انتقال تکه‌های این درخت تنومند به حاشیه خیابان مسیر خیابان جامی که به کلی مسدود شده بود مجدداً برروی عبور و مرور خودروها باز شد.

جمال تبریزی در ادامه افزود: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید اما به چهار خودرویی که در کنار خیابان پارک بودند خسارت زیادی وارد شد

کد خبر 49384

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز