گروه حوادث: تلاش ۲ ساعته ماموران آتش‌نشانی برای مهار بولدوزری که هنگام کار در حاشیه بزرگراه چمران واژگون شده بود با موفقیت خاتمه یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی تهران، ساعت ۴ بعدازظهر سه‌شنبه ۷ خرداد زمانی که یک بولدوزر راهسازی در تپه‌های حاشیه بزرگراه چمران در حال کار بود، به‌علت سست بودن خاک از مسیر خود منحرف شد و در حالی که راننده کنترل آن را از دست داده بود در ارتفاع ۳۰ متری معلق ماند.

به‌دنبال این حادثه، ماجرا به آتش‌نشانی گزارش شد و ماموران ایستگاه‌های ۴۱۹ و ۴۷۱ امداد و نجات به همراه جرثقیل‌های سنگین عازم محل حادثه شدند.

پس از حضور امدادگران در محل، از آنجا که امکان سقوط این بولدوزر روی بزرگراه و بروز حادثه‌ای ناگوار وجود داشت، به سرعت عملیات مهار آغاز شد و ماموران آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی‌ محل، بولدوزر معلق را با استفاده از ۲ دستگاه بولدوزر دیگر مهار و به حالت اولیه بازگرداندند.

معاون عملیات منطقه ۴ آتش‌نشانی با بیان این خبر گفت: علت اصلی این حادثه نداشتن مهارت کافی برای کنترل بولدوزر از سوی راننده بود که خوشبختانه هنگام حادثه وی با خروج به موقع از کابین بولدوزر، نجات پیدا کرد.

کد خبر 53477

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز