مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران اعلام کرد: درمانگاه‌های شهرداری تهران از این پس به چرخه درمان بیماران مبتلا به کرونا وارد خواهند شد.

حميد چوبينه

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در نشست خبری افزود: شهرداری تهران اولین سازمانی بود که در کنار وزارت بهداشت آمادگی خود برای مقابله با کرونا ویروس را اعلام کرد. اقدامات ما در چند حوزه تقسیم شد که یکی از این حوزه‌ها بهداشت و پیشگیری بوده است که از قبل از ورود ویروس به کشور دستورالعمل‌هایی را به سازمان‌های درگیر ارائه کرده بودیم.

وی ادامه داد: بیش از ۵۰ هزار ماسک به همراه محلول‌های ضدعفونی‌کننده دست و سطوح در اختیار اداره کل پشتیبانی قرار داده شده و امکانات مورد نیاز از جمله تب‌سنج‌ در اختیار سازمان‌ها، شرکت‌های تابعه و ساختمان‌های شهرداری تهران توزیع شده است.

چوبینه خاطرنشان کرد: عوامل شهر سالم از همان روزهای ابتدایی شناسایی کرونا ویروس در ایران، آموزش‌هایی را برای کارکنان اتوبوسرانی، مترو، و تاکسیرانی در خصوص گندزدایی و ضدعفونی کردن این اماکن و همچنین پیشگیری از انتشار ویروس برگزار کردند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران درباره درمان پرسنل شهرداری تهران در ۱۸ مرکز شهرداری، گفت: بار ابتلا به کرونا سنگین است و دیگر بیمارستان‌های وزارت بهداشت جوابگوی این حجم از بیماران نیست؛ از این رو در تعدادی از درمانگاه‌های شهرداری تهران اقدام به ارائه خدمات درمانی خواهیم کرد.

چوبینه تاکید کرد: اگر پرسنل شهرداری تهران و به خصوص بازنشستگان نیاز به اقدامات درمانی داشته باشند هم در خانه و هم در مراکز شهرداری تهران به آنها امکانات درمانی خواهیم داد.

کد خبر 488452
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha