شرکت شهر سالم برای کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران که مشکوک به کرونا هستند، اقدامی جدید در نظر گرفت.

اورژانس شهر سالم

به گزارش همشهری آنلاین، با توجه به اهمیت جلوگیری از حضور غیرضروری افراد غیربیمار در مراکز درمانی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، دکتر حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم طی دستوری از سامانه ۱۸۴۲ و همچنین کلینیک‌های شهرداری تهران خواست تا با افزایش ظرفیت انسانی خود، به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی پرسش‌های کرونایی به صورت تلفنی باشند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم دستور داد که از این پس پرسنل و بازنشستگان شهرداری تهران برای اطمینان از سلامت خود می‌توانند از مشاوره تلفنی بهره‌مند شوند و در صورتی که مشکوک به ابتلا به کرونا باشند، به اورژانس و پزشک خانواده شرکت شهر سالم معرفی خواهند شد.

طبق این دستورالعمل، تیم‌های اورژانس و پزشکان خانواده موظف هستند که آن دسته از پرسنل و بازنشستگان شهرداری تهران که علائم‌شان مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا باشد را فارغ از اینکه تحت پوشش چه بیمه‌ای باشند، مورد معاینه حضوری قرار داده و پیگیری‌های بعدی را نیز انجام دهند.

معاون درمان و همچنین مدیر اورژانس شرکت شهر سالم مسئول حسن اجرای این دستور هستند.

از این پس کلیه پرسنل و بازنشستگان شهرداری تهران برای اطمینان از سلامت خود در برابر ویروس کرونا بدون مراجعه به درمانگاه‌ها می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از مشاوره تلفنی و همچنین در صورت نیاز از خدمات پزشکی اورژانس یا طرح پزشک خانواده شرکت شهر سالم بهره‌مند شوند.

کد خبر 491077
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha