جلسات کارگروه‌های ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا به منظور پیشگیری از شیوع بیماری و همچنین سرعت‌بخشی به روند اجرای مصوبات، به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.

ستاد مديريت بحران كرونا در شهرداري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، کارگروه آموزش و اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا با هدف اتخاذ سیاست‌های منسجم و انجام اقدامات عملی و اثربخش در حوزه آموزش و اطلاع‌رسانی همگانی در مرکز فرماندهی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد.

این نشست با محور تولید محتوا و بهره‌برداری بهینه از ظرفیت‌های شهرداری تهران به منظور افزایش سطح آگاهی و آمادگی شهروندان در مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع و مخاطرات ناشی از بیماری کرونا با حضور ادارات کل آموزش، سلامت، آموزش شهروندی و سازمان‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، زیباسازی و سامانه ۱۳۷ برگزار شد.

رضا کرمی محمدی رییس سازمان پیشگیری و مدیریت شهر تهران با اشاره به شرایط بحرانی حال حاضر و اتخاذ تصمیمات موثر در زمینه کنترل، مدیریت و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، بر ضرورت تشکیل جلسات کارگروه‌های ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا به صورت مستمر تاکید کرد.

وی افزود: برای نهادینه کردن آموزش‌های فردی بین تمامی اقشار جامعه و اشاعه فرهنگ خودایمنی باید از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات سامانه تهران من، درگاه اینترنتی و اینترانتی شهرداری تهران و ظرفیت‌های تبلیغاتی سازمان زیباسازی، شرکت مترو، واحد اتوبوسرانی و تاکسیرانی در سطح شهر و همچنین روزنامه همشهری و شبکه‌های تلویزیونی و مجازی معتبر و موفق بهره‌برداری کرد.

کرمی محمدی با تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی شفاف و افزایش باورپذیری و جلب اعتماد شهروندان، گفت: سازمان بازرسی شهرداری تهران به عنوان ناظر، بر اجرای مصوبات تمامی کارگروه‌ها و همچنین ارائه گزارش مستمر به ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا انتخاب شده است.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: نیاز به تولید محتوای ویژه برای تمامی گروه‌های سنی خاص از جمله سالمندان، کودکان و دانش‌آموزان، کارکنان ادارات، کارگران خدماتی و سایر شهروندان لازم و ضروری است.

کد خبر 488009
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha