غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما، درباره آخرین وضعیت تصویربرداری فصل ششم سریال «پایتخت» گفت: آماده سازی پروژه هم طبق زمان‌بندی ما تا نوروز ۹۹ به پایان می‌رسد.

پایتخت6

به گزارش همشهری آنلاین، غلامرضا الماسی افزود: به دلیل اینکه روز اول فروردین ۹۹ مصادف با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) است، سریال نوروزی «پایتخت» از شب دوم نوروز و به مدت ۱۵ شب پخش می‌شود. تمام بازیگران درگیر این سریال هستند و بازی آنها به پایان نرسیده است.

الماسی درباره تغییرات فیلمنامه در این فصل «پایتخت» گفت: هر سریال مجموعه داستان‌هایی دارد که اگر درست اجرا شوند، مخاطب با اثر همراه می‌شود. تنها شخصیتی که تا کنون در پروژه حذف شده «بابا پنجعلی» است که البته حضور معنوی او در قصه سریال حس می‌شود و فقط حضور فیزیکی ندارد.

وی پیرامون نبود مرحوم خشایار الوند و احتمال آسیب به بدنه کلی فیلمنامه بیان کرد: کار تیمی انجام می‌شود. هروقت مشکلی برای یک تیم به وجود آید باید تلاش شود تا آن نقص ترمیم شود. قطعاً نبود هرکدام از دوستان که باعث بالارفتن کیفیت کار می‌شدند، احساس می‌شود، اما گروه «پایتخت» همدل و همزبان پیش می‌روند تا این کاستی‌ها را پر کنند.

کد خبر 486137

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha