سازمان حج و زیارت از متوقف شدن سفرهای زمینی و هوایی به عتبات عالیات و لغو شدن کاروان‌های زیارتی به این مقاصد خبر داد و نیز زمان بررسی و تصمیم نهایی در این زمینه را اعلام کرد.

عتبات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمد آزاد سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به توقف سفرهای زمینی به عتبات عالیات گفت: هم‌اکنون، با توجه به دیده شدن نمونه‌هایی از ویروس کرونا در کشور، مرزها بسته شده است و امکان اعزام زائران در قالب کاروان‌ها از مرزها وجود ندارد. البته عراقی‌ها می‌توانند از مرزهای زمینی به کشورشان بازگردند.

وی درباره سفرهای هوایی به عتبات نیز اظهار کرد: اعزام کاروان‌های عتبات به صورت هوایی نیز فعلا متوقف شده است و در حال حاضر اعزامی به عتبات صورت نمی‌گیرد.

آزاد از برگزاری جلساتی با مسئولان عراقی به منظور تصمیم‌گیری درباره اعزام‌های زائران به عتبات خبر داد و افزود: کاروان‌های زمینی و هوایی عتبات از جمعه تا یکشنبه به حالت تعلیق درآمده است و روند اعزام زائران عتبات در جلساتی با مسئولان عراقی بررسی و دوشنبه نهایی می‌شود.

سفر زمینی به عتبات اوایل هفته گذشته پس از ۴ ماه وقفه بازگشایی شده بود اما اکنون نه‌تنها سفر زمینی، بلکه سفر هوایی نیز به عتبات نیز انجام نمی‌شود.

کد خبر 485931

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha