دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان این که در حال حاضر هیچ مشکلی در انجام پروازهای اروپایی نداریم، گفت: طبق اعلام کشور ترکیه از فردا مسافران ایرانی در فرودگاه‌های این کشور پیش از گیت گذرنامه معاینه می‌شوند.

هواپیما

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مقصود اسعدی‌سامانی در تشریح آخرین وضعیت پروازهای بین‌المللی کشورمان اظهار کرد: در حال حاضر هیچ  مشکلی در انجام پروازهای اروپایی نداریم.

وی افزود: ‌در پروازهای عراق ویزا برای مسافران ایرانی صادر نمی‌شود و پروازها بدون مسافر ایرانی انجام می‌شود، البته اتباع عراقی مقیم ایران می‌توانند با پروازهای ما به عراق سفر کنند اما در فرودگاه مقصد معاینه و احتمالا قرنطینه می‌شوند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اظهار کرد: همچنین کشور کویت نیز اعلام کرد همه پروازهای خود به ایران را لغو کرده و اجازه انجام پروازهای شرکت‌های هواپیمایی ما را به آن کشور نمی‌دهد.

اسعدی‌سامانی افزود: استانبول نیز اعلام کرده است از فردا مسافران ایرانی در فرودگاه استانبول پیش از گیت گذرنامه معاینه می‌شوند و مسافران ایرانی قبل از ورود به ترکیه در فرودگاه‌های این کشور از فردا معاینه خواهند شد.

وی درباره پروازهای افغانستان اظهار کرد:‌ فعلاً در این مورد مشکلی وجود ندارد و پروازها انجام می‌شود.

  • تقاضای سفرهای داخلی ناشی از کرونا کاهش یافت

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان این که موضوع بیماری کرونا و شیوع محدود آن بر پروازهای داخلی ما نیز تاثیر گذاشته است، گفت: تعداد مسافران پروازهای داخلی و تقاضای سفر تا اندازه‌ای کاهش‌ داشته است.  

بنا بر این گزارش از حدود دو روز پیش موضوع شیوع محدود بیماری کرونا در کشور ما مطرح شد.

کد خبر 485980

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha