رئیس ستاد انتخابات کردستان گفت: با مشخص شدن نتیجه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان، تکلیف سه حوزه انتخابیه مشخص شده و بررسی وضعیت ۲ حوزه دیگر نیز ادامه دارد.

انتخابات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین خوش اقبال ضمن تقدیر از حضور مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حوزه انتخابیه قروه و دهگلان که تعداد آرای صحیح ۶۷ هزار و ۵۹ رای بود پرویز اوسطی با گرایش سیاسی اصولگرایی با کسب ۱۷ هزار و ۱۶۹ رای برنده انتخابات شناخته شد.

رییس ستاد انتخابات کردستان اضافه کرد: در حوزه انتخابیه بیجار نیز که ۳۷ هزار و ۲۷۴ رای صحیح داشت حمدالله کریمی (نماینده فعلی) با کسب ۶ هزار و ۸۴۷ رای و علیرضا زندیان با پنج هزار و ۸۳۴ رای نتوانستند آرای لازم را کسب کنند در نتیجه انتخابات در این حوزه به مرحله دوم کشیده شد.

خوش اقبال گفت: بر اساس اعلام هیات‌های اجرایی و نظارت در حوزه انتخابیه سقز و بانه از ۸۳ هزار و ۵۱۳ رای صحیح ، بهزاد رحیمی با کسب ۳۴ هزار و ۴۳۹ رای بیشترین آرا را کسب کرده و منتخب این حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی شد.

روز جمعه دوم اسفند ۹۴ کاندیدا برای کسب ۶ کرسی مجلس شورای اسلامی در پنج حوزه انتخابیه کردستان برای رقابت کردند.

طبق اعلام ستاد انتخابات استان کردستان در این استان کمتر از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن بودند که ۵۸ هزار و ۲۴۰ نفر از این تعداد را رای اولی‌ها تشکیل داده بودند.

دست‌اندرکاران انتخابات برای جمع آوری آرای مردم این استان یک هزار و ۲۳۴ شعبه پیش بینی کرده‌ بودند که ۵۲۹ مورد از این شعبات شهری و ۷۰۵ مورد نیز روستایی بودند.

کد خبر 485909

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
    0 0
    تیترهاتون از سر فلاکتتونه