معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان سمنان از مشخص شدن هر چهار کرسی استان سمنان در مجلس یازدهم خبر داد.

انتخابات

به گزارش خمشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، حبیب‌الله خجسته پور در جمع خبرنگاران با اشاره به نتایج نهایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در  استان سمنان اظهارکرد: در حوزه انتخابیه گرمسار و آزادان، اردشیر مطهری با کسب ۱۳۱۳۰ که شامل ۴۴. ۵ درصد آرا این حوزه انتخابیه است به‌عنوان منتخب مردم دو شهرستان گرمسار و آزادان انتخاب شد.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان کل آرای ماخوده در این دو شهرستان را ۳۱۴۷۲ رأی اعلام کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به سرنوشت انتخابات در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه گفت: در این حوزه انتخابیه آقای عباس گلرو با کسب ۳۲ هزار و ۴۱۱ رأی که دربرگیرنده ۱.۵۲ درصد آرا است به‌عنوان منتخب مردم سه شهرستان سمنان، مهدیشهر و سرخه راهی بهارستان می‌شود.

خجسته پور ادامه داد: کل آرای ماخوده در این سه شهرستان مرکزی استان درمجموع ۷۲۰۲۶ رأی بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان از انتخاب علی‌اصغر خانی به‌عنوان منتخب مردم شاهرود و میامی خبر داد و افزود: در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی آقای علی‌اصغر خانی با کسب ۳۴۰۸۳ رأی که شامل ۳۶.۵ درصد کل آرا این حوزه است به‌عنوان منتخب مردم ردای نمایندگی مردم را به تن می‌کند.

وی با تقدیر از حضور مردم این حوزه در انتخابات یادآوری کرد: کل آرای ماخوده در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی ۱۰۰۵۳۱ رأی بوده است.

معاون استاندار سمنان همچنین گفت: در حوزه انتخابیه دامغان نیز مردم آقای علی‌اکبر علیزاده را به‌عنوان منتخب خود برای مجلس یازدهم تعیین کردند.

خجسته پور ادامه داد: منتخب مردم دامغان از مجموع ۳۹ هزار و ۷۶۹ رأی با کسب ۱۱۰۲۱ رأی ۲۹. ۷ درصد آرا مأخوذه این حوزه انتخابیه را از آن خود کرده است.

کد خبر 485877

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha