جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۷:۵۵
۰ نفر

تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از سومین دیدار خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی مقابل امارات دو دیدار تدارکاتی برگزار خواهد کرد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال به مهر گفت: «فدراسیون فوتبال رایزنی‌های خود را برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی پیش از مسابقه روز 13 خرداد مقابل امارات آغاز کرده و پیگیری های لازم در این زمینه در حال انجام است.»

وی درخصوص نام حریفان تدارکاتی تیم ملی اظهار داشت: «تاکنون مذاکراتی برای انجام دیدارهای تدارکاتی مقابل تیم های ملی عمان، مصر، تیم فوتبال ب ترکیه و مالی انجام شده و از میان این حریفان دو تیم با نظر علی دایی برای دیدار با تیم ملی انتخاب خواهند شد.»

تاج اظهار داشت: «تیم ملی برای هماهنگی و رفع نقاط ضعف خود نیاز به بازی‌های تدارکاتی مناسب دارد و فدراسیون فوتبال تمامی توان خود را در این زمینه برای یافتن حریفان تدارکاتی به کار خواهد گرفت.»

وی درباره دیدار دوستانه تیم ملی با تیم فوتبال آمریکا اظهار داشت: «برگزاری این مسابقه بستگی به موافقت مسئولان ذیربط و شورای برون‌مرزی دارد و درصورتی که شرایط برگزاری این دیدار فراهم شود، فدراسیون فوتبال مشکلی برای اعزام تیم ملی به آمریکا نخواهد داشت.»

تیم‌ملی فوتبال کشورمان در مرحله اول رقابت‌های مقدماتی جام جهانی با تیم‌های سوریه، کویت و امارات همگروه است و تاکنون با کسب 2 امتیاز از دو دیدار پس از امارات 4 امتیازی، همراه با سوریه در رده دوم جدول این گروه قرار دارد.

سیدصالحی: به صعود امیدوار شدیم

مهدی سیدصالحی در بازی سپاهان و الاتحاد اولین گل تیمش در فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر رساند تا نقش مهمی در پیروزی زردپوشان داشته باشد.

سیدصالحی در خصوص این بازی به فوتبال ایران گفت: «سپاهان نشان داد که بیشتر از الاتحاد لیاقت صعود به مرحله بعد را دارد چون ما از همه لحاظ نسبت به عرب‌ها برتری داشتیم و آنها حرف خاصی برای گفتن نداشتند. متأسفانه در دو بازی قبلی فقط بدشانسی مانع از نتیجه گرفتن ما شده بود  ولی خوشبختانه مقابل الاتحاد این طلسم شکست.»

وی تأکید کرد: «اگر در این بازی نتیجه نمی‌گرفتیم دیگر شانسی برای صعود نداشتیم ولی خوشحالم که سپاهان همچنان برای صعود از این گروه امیدوار است. از اینکه دروازه الاتحاد را باز کردم خیلی خوشحالم و امیدوارم در بازی‌های آینده هم گلزنی کنم.»

سیدصالحی در پایان گفت: «بازی‌های برگشت بسیار تعیین‌کننده است و بازیکنان ما باید بیش از حد حرفه‌ای باشند، البته تیم ما به اندازه کافی تجربه حضور در این مسابقات را دارد و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی پیش بیاید.»

غیبت نویدکیا تا پایان فصل

محرم نویدکیا برای درمان آسیب‌دیدگی‌اش در انتظار ملاقات با یک جراح ایرانی مقیم آمریکاست. محرم نویدکیا که به دلیل مشکل زانو مدت‌هاست از میادین فوتبال دور مانده، در نظر دارد پس از ملاقات با پزشک وضعیت نهایی خود را مشخص سازد.

نویدکیا طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با پزشک ایرانی که در حال حاضر در کشور آمریکاست، منتظر ورود اوست تا پس از معاینه نهایی و اعلام نظر این پزشک متخصص به درمان پای آسیب‌دیده خود بپردازد اما به احتمال فراوان کاپیتان سپاهان تا پایان رقابت‌های این فصل قادر به همراهی تیمش نیست.

عقیلی: ۳ امتیاز مهمی بود

هادی عقیلی یکی از  ستاره‌های  بازی سپاهان و الاتحاد بود و مقابل سعودی‌ها موفق به گلزنی شد.مدافع سپاهان در خصوص این بازی به فوتبال ایران گفت: «در طول 90 دقیقه کاملاً از حریف برتر بودیم. آنها حرف خاصی برای گفتن نداشتند و هدفشان این بود که با انجام خطاها شرایط روحی سپاهان را به هم بریزند.»

عقیلی تأکید کرد: «کسب این 3 امتیاز برای ما بسیار مهم بود و حالا امیدواری‌های سپاهان برای صعود بیشتر شده است.

البته هنوز شانس اول صعود نیستیم و باید در بازی‌های آینده هم انتحاری بازی کنیم  تا به هدف‌مان برسیم، در ضمن انگیزه بازیکنان می‌تواند نقش زیادی در صعود ما داشته باشد.»

وی که گل دوم تیمش را مقابل الاتحاد به ثمر رساند گفت: «خوشحالم که در پیروزی سپاهان نقش داشتم اما گلزنی من چندان حائز اهمیت نبود. مهمتر این بود که 3 امتیاز را گرفتیم تا همچنان امیدوار به صعود باشیم.»

وی در پایان قضاوت داور این بازی را ضعیف توصیف کرد و گفت: بازیکنان الاتحاد فقط برای مصدوم کردن ما بازی می‌کردند ولی داور به سادگی از کنار خطاهای آنها می‌گذشت.»

کد خبر 48386

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز