مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۸۷ - ۲۰:۳۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: معاون مالی و اداری شهرداری تهران گفت: درآمدهای نقدی و غیر نقدی شهرداری تهران در سال 86، سه هزار و 200 میلیارد تومان بود که این رقم بسیار خوب و قابل قبول است.

به گزارش خبرنگار سما، دکتر پورزرندی در همایش مدیران ارشد شهرداری تهران با بیان این مطلب گفت: در سال 86، دو هزار 800 میلیارد تومان درآمد و منابع نقدی شهرداری تهران و 450 میلیارد تومان در آمدهای غیر نقدی بوده است و در مجموع در آمد سال گذشته نسبت به سال های قبل رشد بسیار خوبی داشته است.

وی تصریح کرد: هم چنین در سال 86 ، هزینه های جاری شهرداری تهران حدود 860 میلیارد تومان بوده و هزار 750 میلیارد تومان بابت مباحث عمرانی، فرهنگی و کمک به مترو و اتوبوس رانی هزینه شده است.

پورزرندی تاکید کرد: در مجموع 29 درصد طرح ممیزی شهر تهران که از طرح های موضوعی و موضعی است در سال گذشته انجام شد و نظام حساب داری تعهدی در شهرداری استقرار یافت.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران با اشاره به این که درآمدهای پایدار شهرداری که از سال 69 تا سال 71 مختوم مانده ماند و سال گذشته در شورای شهر مصوب شد افزود: ارائه عملکرد شش ماه به روش تعهدی از دیگر اقدامات مهم صورت گرفته در سال گذشته است و در سال جاری  هر ماه صورت حساب های مالی شهرداری اعلام و به شورای شهر ارائه خواهد شد.

وی در مورد برنامه ها و طرح های سال 87 حوزه مالی و اداری گفت: تفریق بودجه تا آخر اردیبهشت ماه 87 محقق می شود و هم چنین ایجاد حساب فراگیر همه پرسنل شهرداری تحقق خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح جامع ذی حسابی شهرداری تهران، استقرار سیستم مناسب کنترل اموال و دارایی ها، فعال سازی کمیسیون ماده 77 قانون شهرداری برای وصول مطالبات با وجوه قانونی شهرداری، ایجاد در آمد و منابع نقدی و غیر نقدی مناطق و واحدهای ستادی، از دیگر طرح های مهم در دستور کار معاونت مالی و اداری در سال جاری خواهد بود.

پورزرندی هم چنین در مورد وضعیت منابع انسانی در سال جاری گفت: در سال جاری مانند سال گذشته 1300 نفر جذب شهرداری خواهند شد و هم چنین نظام پرداخت حقوق و مزایا متمرکز می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به این که تنها 25 درصد پرسنل شهرداری تهران صاحب مسکن هستنددر سال جاری به دستور شهردارتهران، اقدامات لازم در راستای احداث مسکن برای 25 درصد دیگر پرسنل شهرداری صورت می گیرد.

وی از ایجاد صندوق ذخیره کارکنان خبر داد و گفت: به این وسیله در تلاش هستیم که برای کارکنان درچند سال پس اندازی صورت گیرد و هنگام بازنشستگی مبلغ قابل توجهی برای آن ها پس انداز شده باشد.

کد خبر 48349

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز