تهیه‌کننده فیلم «دینامیت» با بازی احمد مهرانفر و پژمان جمشیدی گفت: بیش از یک سال و نیم است که این فیلم بلاتکلیف است. شورای پروانه نمایش چندین بار اصلاحاتی از ما خواست که ما آنها را انجام دادیم ولی تا این لحظه پروانه نمایش فیلم را صادر نکرده‌اند.

دینامیت

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از ایسنا، سید ابراهیم عامریان درباره آخرین وضعیت اکران فیلم دینامیت گفت: پس از فیلمبرداری مجدد چندین سکانس به درخواست شورای پروانه نمایش و هزینه‌ای که فیلمبرداری مجدد به ما تحمیل کرد، باز هم پروانه نمایش را صادر نکردند. او درباره مشکلات عدم صدور پروانه نمایش افزود: نظر تمام کسانی که تا به امروز فیلم را دیده‌اند مثبت است اما متاسفانه فیلم به دلیل اعمال سلیقه شخصی یکی از اعضای شورا تا امروز موفق به دریافت پروانه نمایش نشده است.

این تهیه‌کننده درباره هزینه تولید فیلمش توضیح داد: دو سال پیش، مبلغ ۵ میلیارد تومان برای این فیلم هزینه شده، آیا انصاف است که در شرایط اقتصادی امروز، در حق یک تهیه‌کننده مستقل سلیقه شخصی اعمال شود. عامریان در پاسخ به اینکه فیلم ساخته شده با فیلمنامه‌ای که پروانه ساخت گرفته است، چقدر تفاوت دارد؟ پاسخ داد: هیچ تفاوتی ندارد. فیلم را طبق فیلمنامه‌ای ساخته‌ایم که پروانه ساخت آن توسط وزارت ارشاد صادر شده است. اگر می‌خواستند پروانه نمایش صادر نکنند پس چرا به فیلم پروانه ساخت دادند.

او با اعلام اینکه «دینامیت» را برای شرکت در جشنواره فجر امسال ارائه دادیم ادعا کرد: بر اساس شنیده‌ها، فیلم را به رغم امتیاز بالای اعضای هیات انتخاب در جمع بندی نهایی، با اعمال نفوذ شخص مخالف، از بخش مسابقه خارج کردند. تهیه‌کننده فیلم «دینامیت» گفت: من از وزیر محترم ارشاد، از سازمان سینمایی، از اعضای محترم کمیسیون فرهنگی مجلس و از متولیان فرهنگ و هنر کشور، استدعا دارم تا تکلیف این فیلم را روشن کنند و نگذارند تا هزینه‌ها و تلاش‌هایی که برای ساخت این اثر صرف شده، از بین برود.

 پژمان جمشیدی، احمد مهرانفر، نازنین بیاتی، زیبا کرمعلی و محسن کیایی بازیگران فیلم سینمایی «دینامیت» به کارگردان سید مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی: سید ابراهیم عامریان هستند.
 

کد خبر 480591

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha