دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
۰ نفر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیه مراحل خدمات تهیه، تولید و پخش فیلم، سریال و موسیقی و تئاتر را از پرداخت مالیات معاف کردند.

مالیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده، بخش خدمات معاف از مالیات را تعیین کردند.
بر این اساس، خدمات زینک، چاپ و انتشار روزنامه اعم از کاغذی و الکترونیکی، چاپ کتاب، نشریه و خدمات نشر و توزیع آنها و هر گونه تبلیغات در روزنامه‌ها و نشریات به استثنای موسسات کمک آموزشی و کنکور از پرداخت مالیات و عوارض معاف شدند.

همچنین کلیه مراحل خدمات تهیه، تولید، پخش و عرضه فیلم، سریال، موسیقی و تئاتر نیز از پرداخت مالیات معاف شدند. خدمات مالی و اعتباری اعطای تسهیلات توسط صندوق‌های حمایتی، ضمانت صادرات، سرمایه گذاری، بیمه‌ای و پژوهش و فناوری که به موجب قانون یا با مجوز قانون، تأسیس شده و می‌شوند در چارچوب اساسنامه آنها از پرداخت مالیات و عوارض معاف می‌باشند.

خدمات انتشار و نقد و انتقال سهام، حق تقدم، سهم الشرکه و سایر اوراق بهادار موضوع بند ۲۴ ماده یک قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۹۴/۹/۱ با اصلاحات بعدی از پرداخت مالیات معاف شدند.
 

کد خبر 480753

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha