همشهری آنلاین: همزمان با سالروز ملی فناوری هسته‌ای، سه‌شنبه (20 فروردین) جشن بزرگ هسته‌ای با حضور رئیس‌جمهور در نطنز برگزار می‌شود.

فرماندار نطنز در این خصوص به ایرنا گفت:  روز سه شنبه ‪ ۲۰‬فروردین‌ماه، جشنی با حضور استاندار اصفهان در محل پارک ملت شهر نطنز برگزار می‌شود.

اکبر صالحی اظهار داشت: با توجه به حضور رئیس‌جمهور کشورمان، در سال گذشته در سالروز دستیابی جمهوری اسلامی ایران به تولید چرخه صنعتی سوخت هسته‌ای در سایت افتخارآمیز هسته‌ای نطنز، در دفاع از این عظمت و افتخار، این جشن باشکوه برگزار می‌شود.

وی از جمله برنامه‌های این جشن را برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، اجرای برنامه‌های موسیقی و برگزاری نماز شکرگزاری به شکرانه دستیابی به فناوری هسته‌ای عنوان کرد
۲۰‬فروردین ماه به عنوان روز ملی فناوری هسته‌ای نامگذاری شده است

درهمین حال دکتر محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری اسلامی ایران صبح سه شنبه همزمان با روز ملی فناوری هسته‌ای از سایت هسته‌ای نطنز بازدید می‌کند.

دکتر احمدی نژاد را در این بازدید، رضا آقازاده رییس سازمان انرژی اتمی ایران و جمعی از مسوولان همراهی خواهند کرد.

رییس جمهوری پس از بازدید از سایت نطنز، عصر سه شنبه در جشن هسته‌ای که در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار می‌شود، حضور می‌یابد.

قرار است در جشن هسته ای، رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی سخنرانی کنند و فیلمی از فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران و تلاش دانشمندان جوان ایرانی در این عرصه به نمایش گذاشته شود.

کد خبر 47997

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز