شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر امور اقتصادی و دارایی بدون تکذیب خبر استعفا و یا برکناری خود از این وزارتخانه عنوان کرد که در مورد بعضی از افراد نیز شایعات وجود داشت و به واقعیت تبدیل شد.

به گزارش، ایسنا، داوود دانش جعفری، وزیر امور اقتصادی و دارایی، عصرشنبه (17 فروردین) در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رییس کل بیمه مرکزی درباره‌ صحبت‌های اخیر مبنی بر کناره‌گیری وی از وزارت اقتصاد تصریح کرد: در هر صورت در دولت نهم همیشه این گونه بحث‌ها در قالب شایعات و یا بعضی شایعاتی که تبدیل به واقعیت می‌شود وجود داشته است و در این مورد نیز چندین بار درباره‌ موقعیت من این بحث مطرح شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشغول فعالیت و خدمت هستم و کار خود را دنبال می‌کنم البته در مورد بعضی از افراد نیز شایعات وجود داشت و به واقعیت تبدیل شد.

دانش جعفری توضیح داد: از گذشته بنده سیاست کاری خاص را دنبال می‌کردم و این است که هر روز که کارم خاتمه می‌یابد و دفتر را ترک می‌کنم فکر می‌کنم که آخرین روز کاری من است. ولی فردای آن روز با این تصور که سال‌ها می‌خواهم به کار خود ادامه دهم کارهای خود را شروع می‌کنم.

در چند روز اخیر محافل سیاسی خبر از تغییرات گسترده در کابینه دولت داده‌اند.[احتمال آغاز دور تازه تغییرات در کابینه] اما سخنگوی دولت در نخستین نشست خود با خبرنگاران درسال جدید این خبر را تکذیب کرد.[بیشتر]

کد خبر 47778

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز