عملیات عمرانی مناسب سازی پیاده روهای منطقه ۶ با هدف بهسازی معابر برای عبور و مرور عابران پیاده شروع شده است.

پیاده رو سازی

همشهری آنلاین/ زینب زینال زاده: پیاده رو محل گذر عابران پیاده است که برای رفاه بیشتر مردم سالها قبل سنگفرش شدند. این کار با استقبال مردم روبرو شد اما در گذر زمان سنگفرش‌ها لق زدند و مشکلاتی برای عابران ایجاد کردند. گزارش کاملی از مشکل لق شدن سنگفرش‌ها توسط خبرنگار همشهری منتشر شد و «مرتضی مطهری» معاون فنی و عمران شهردار منطقه ۶ ضمن عذرخواهی از شهروندان اعلام کرد: «بهسازی پیاده روی معابر و بوستان‌های منطقه در دستور کار قرار گرفته است و تا قبل از سال عملیات عمرانی تمام می‌شود.»
با گذشت بیش از 10 روز از خبری که مطهری اعلام کرده است، او در گفت و گو با خبرنگار همشهری محله از شروع عملیات بهسازی معابر خبر داد و گفت: «عملیات عمرانی کف سازی و پیاده رو سازی بلوار کشاورز تقاطع کارگر به اتمام رسیده است و عملیات عمرانی خیابان های پیروزه، الوند، میدان «سلماس» شروع شده است و پس از اتمام عملیات شهروندان می‌توانند پیاده روی دلچسب را در این معبر تجربه کنند.» 
تضمین امنیت و کاستن حوادث احتمالی برای عابران پیاده، ایجاد زیبایی بصری در شهر از اهداف بهسازی پیاده روها در منطقه ۶ است.
به گفته او پیاده راه سازی و مرمت در خیابانهای اسدآبادی، فتحی شقاقی، فراهانی پور و مطهری در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه قرار دارد و عملیات عمرانی این معابر هم به زودی شروع می‌شود
 

کد خبر 477199

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha