مراحل پایانی ساخت نخستین مجموعه تنیس خاکی جنوب پایتخت در بوستان ولایت در حال اجراست و تا ۱۰روز آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

زمين تنيس

همشهری آنلاین-زهرا بلندی: کمبود فضاهای ورزشی، به‌ویژه در رشته‌های خاص یکی از دغدغه‌های مهم اهالی جنوب تهران است و آنها را مجبور می‌کند برای استفاده از این خدمات به مناطق دیگر بروند یا از علایق خود دست بکشند.  
معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهردار منطقه۱۹ با بیان اینکه ایجاد هر مجموعه ورزشی جدیدی می‌تواند گره‌ای از مشکلات شهروندان را باز کند، می‌گوید: «این طرح از سال۱۳۹۵ کلید خورد، اما مدتی اجرای آن متوقف شد و از ۶ماه پیش دوباره آغاز به کار کرده است. ۵قطعه زمین تنیس به متراژ ۳۵۰مترمربع روبه‌روی مجموعه شهربانو بوستان ولایت ساخته شده و فاز یک آن آماده بهره‌برداری است.»
«سعید صالح محمود رباطی» با اشاره به اینکه این زمین‌ها نخستین مجموعه زمین‌های تنیس خاکی جنوب شهر محسوب می‌شود که براساس استانداردهای لازم برای این رشته ورزشی و با هدف توسعه ورزش و پر کردن اوقات فراغت شهروندان در بوستان بزرگ ولایت ساخته می‌شود، افزود: «بعد از افتتاح این مجموعه قصد داریم در کنار برگزاری دوره‌های آموزشی تنیس، شرایط ویژه‌ای را برای استفاده ساکنان مناطق جنوبی، به‌خصوص منطقه۱۹، فراهم کنیم.» 
 

کد خبر 474298

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha