همشهری آنلاین: پلیس راه کشور مقررات و ممنوعیت‌های ترددی در آخرین روزهای تعطیلات نوروزی را اعلام کرد.

سرهنگ البرزی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به محدودیت‌های تردد در محورهای مختلف کشور تصریح کرد: در محور کرج ـ چالوس در روز دوشنبه از ساعت 15 تا 24 تردد وسایط نقلیه از مرزن آباد (دزدبن) به سوی کرج به صورت یکطرفه است.

همچنین تردد وسایل نقلیه در همین روز از ساعت 12 تا 24 از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

از سوی دیگر در روز سه‌شنبه نیز از ساعت 15 تا 24 تردد وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به کرج یکطرفه بوده و از ساعت 12 تا 24 تردد از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است.

سرهنگ البرزی با اشاره به محدودیت تردد در محور هراز گفت: تردد وسایط نقلیه در این محور در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت 13 تا 24 از رودهن به آب اسک ممنوع و از ساعت 15 تا 24 از آب اسک به رودهن یکطرفه است.

وی همچنین با اشاره به ممنوعیت تردد کامیون‌ها و تریلرها گفت: از ساعت 8 صبح روز دوشنبه تا ساعت 24 روز سه‌شنبه تردد انواع کامیون به استثنای کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی در محور هراز ممنوع است.

معاون عملیات پلیس‌راه کشور گفت: از ساعت 8 صبح روز دوشنبه تا ساعت 24 روز سه‌شنبه در محور فیروزکوه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس تردد کامیون‌ها و تریلرها به استثنای کامیونهای حامل مواد سوختنی و فاسد شدنی ممنوع است.

وی در ادامه به محدودیت تردد کامیون‌ها در محور قزوین ـ رشت اشاره کرد و گفت: در این محور ورود کامیون‌ها به استثنای کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 صبح روز دوشنبه تا ساعت 24 روز سه‌شنبه در هر دو لاین مسیر قزوین ـ رشت ممنوع است.

وی افزود: در محورهای منتهی به استان قم نیز از ساعت 8 صبح روز دوشنبه تا ساعت 24 روز سه‌شنبه تردد کامیون‌ها و تریلرها به استثنای مواد سوختی و فاسد شدنی از محورهای سلفچگان ـ قم ، کاشان ـ قم و تهران ـ قم و بالعکس ممنوع است و تردد این دسته از وسایل نقلیه از محور سلفچگان ـ ساوه ـ تهران و بالعکس است انجام می‌شود.

سرهنگ البرزی با بیان این که از ساعت 8 صبح روز دوشنبه تا ساعت 24 روز سه‌شنبه تردد انواع کامیون‌ها و تریلرها بجز کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی در محور ساوه ـ همدان از مسیر ساوه به دوگان و کبودر آهنگ و بالعکس ممنوع است، خاطرنشان کرد: عبور و مرور انواع موتورسیکلت ها در ایام اجرای طرح نوروزی در تمام آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها و جاده‌های اصلی برون‌شهری کشور ممنوع است.

کد خبر 47265

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز