همشهری آنلاین: برای نگهداری از راه‌های شریانی و روکش آسفالت جاده‌ها در سال 87، 220 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

محمد بخارایی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: این اعتبار شامل 120میلیارد تومان از اعتبارات ملی و 100 میلیارد تومان از درآمد سازمان راهداری است که مجموعا 220 میلیارد تومان است.

به گزارش واحد مرکزی خبر در سال 86 اعتبار بودجه برای نگهداری راه های شریانی و روکش آسفالت جاده‌ها در مجموع 177 میلیارد تومان شامل 77 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی در پیوست بودجه و 100 میلیارد تومان از محل درآمدهای این سازمان بود.

معاون وزیر راه و ترابری همچنین با اشاره به اینکه 200 میلیارد تومان اعتبار برای رفع نقاط پر حادثه‌ در سال 87 پیش‌بینی شده است، گفت: از این رقم نیز 120 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و80 میلیارد تومان از محل درآمد سازمان پیش‌بینی شده است.

وی گفت: حذف نقاط پرحادثه، بهبود وضع گردنه‌ها، احداث باند دوم در ورودی شهرهای بزرگ، روشنایی محورهای ارتباطی، اصلاح تقاطع‌های همسطح و غیر همسطح، ایجاد باندهای اضطراری، تعریض محورهای اصلی، تامین و نصب دوربین‌های کنترل سرعت به منظور استفاده پلیس راه و خرید حداقل 100 دستگاه ماشین آلات سنگین از برنامه‌های آینده سازمان راهداری است که امیدواریم بتوانیم در این زمینه گام‌های خوبی برداریم.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: راه‌اندازی سیمای راهبران در تمامی استان‌ها، ‌توسعه برنامه‌های آموزش و فرهنگ سازی از دیگر برنامه‌های سازمان راهداری است که در سال آینده اجرا خواهد شد.

کد خبر 46024

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز