پنجشنبه ۸ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۶:۴۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تهران و 3 استان شمالی کشور در روزهای شنبه و یکشنبه شاهد باران خواهند بود

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در روزهای شنبه و یکشنبه به غیر از سواحل شمالی کشور که در برخی نقاط بارش‌های خفیف (به ویژه در روز شنبه) پیش‌بینی می‌شود، در سایر نقاط کشور آسمان صاف تا نیمه ابری خواهد بود و پدیده‌ی قابل ذکری مشاهده نخواهد شد. از روز دوشنبه با نزدیک شدن یک سامانه بارش‌زای دیگر از سمت غرب به کشور، بتدریج افزایش ابر و بارش‌های پراکنده و رعد و برق در غرب، شمال غرب، شمال، ‌دامنه‌های البرز و شمال شرق رخ خواهد داد و از دمای هوا نیز به طور محسوسی کاسته خواهد شد.

سازمان هواشناسی کشور همچنین برای روز جمعه آسمان تهران را نیمه ابری تا ابری در پاره‌ای نقاط با وزش باد، بارش پراکنده و در اواخر وقت کاهش ابر و در روز شنبه صاف تا نیمه ابری پیش‌بینی کرد که حداقل و حداکثر دما در این مدت بین 15 تا 25 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.

هم‌چنین آسمان استان‌های گیلان، گلستان و مازندران در روز جمعه نیمه ابری تا ابری در پاره‌ای نقاط با بارش پراکنده و در روز شنبه کمی ابری تا نیمه ابری در پاره‌ای نقاط مه‌آلود در بعد از ظهر با بارش خفیف باران خواهد بود.

سازمان هواشناسی کشور آسمان استان خراسان رضوی را در روز جمعه کمی ابری تا نیمه ابری در پاره‌ای نقاط با وزش باد و در روز شنبه صاف گاهی با وزش باد پیش‌بینی کرد.

کد خبر 47200

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز