آنچه هواداران آبی نگرانش بودند سرانجام رخ داد و تعطیلی‌های شنبه و یکشنبه در اروپا باعث شد دست‌کم تا روز دوشنبه پولی به حساب آندریا استراماچونی واریز نشود.

استراماچوني

به گزارش همشهری آنلاین، سرپرست باشگاه استقلال تهران که این روزها برای حل مشکل سرمربی ایتالیایی در ترکیه به سر می‌برد، صبح امروز شنبه اعلام کرد مراحل انتقال پول در حال انجام است اما تا دوشنبه طول می‌کشد. اسماعیل خلیل‌زاده در عین حال ابراز امیدواری کرده است مشکل استراماچونی خیلی زود حل شود و او به ایران بازگردد.

نزدیک به یک هفته از قهر سرمربی استقلال می‌گذرد و در این مدت اعضای هیات مدیره بهتر از هر چیز دیگر وقت را کشته‌اند؛ کاری که اگر بازیکنان هم به اندازه هیات مدیره خوب بلد بودند، حدود ۱۰ امتیاز در وقت‌های اضافی و تلف‌شده از دست نمی‌دادند. حتی کودکان دبستانی هم می‌دانند اگر کار اداری در اروپا به روزهای شنبه و یکشنبه بیفتد، عملا باید تا روز دوشنبه منتظر ماند و بانک‌ها هم در روز تعطیل کار نمی‌کنند.

به این ترتیب، استقلال امروز برای دومین هفته پیاپی بدون سرمربی در لیگ برتر بازی می‌کند و اگر استراماچونی دوشنبه یا سه‌شنبه هم وارد ایران شود، استقلال بدون حتی یک تمرین موثر زیر نظر سرمربی باید دور برگشت لیگ برتر را پنجشنبه آینده آغاز کند. استقلال دوشنبه هفته بعد هم در جام حذفی با سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند و باید دید تا آن زمان سرمربی ایتالیایی بازمی‌گردد یا نه.

کد خبر 469853

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha