هجوم انبوه هواداران استقلال به صفحه رسمی سرمربی و گذاشتن بیش از ۱۰۰ هزار کامنت زیر تنها پست این صفحه هم نتوانست آندریا استراماچونی را از تصمیم خود منصرف کند.

استراماچوني در فرودگاه امام

به گزارش همشهری آنلاین، از شامگاه روز یکشنبه که خبر رسمی جدایی استراماچونی از استقلال منتشر شد، بسیاری از هواداران درمانده آبی‌های پایتخت به صفحه رسمی استراما در اینستاگرام هجوم بردند و زیر تصویر چهره او با هشتگ #comebackstar پیام گذاشتند. در کمتر از ۱۲ ساعت بیش از ۱۰۰ هزار کامنت با موضوع «برگرد استرا» در این صفحه ثبت شد و تعداد پیام‌ها تا پیش از ساعت ۱۰ روز دوشنبه به عدد عجیب ۳۴۷ هزار رسید.

این در حالی است که دلیلا استراماچونی، همسر سرمربی مستعفی استقلال امکان کامنت گذاشتن زیر پست‌های خود را محدود کرده تا فعلا از هجوم هواداران آبی در امان باشد. در همین زمان بیش از ۱۵ هزار نفر به دنبال‌کننده استراما در اینستاگرام افزوده شد و البته این افزایش عجیب و غریب و رسیدن تعداد فالونرها به مرز ۳۰۰ هزار نفر هم نتوانست مانع رفتن سرمربی [پیشین] استقلال از ایران شود.

گفته می‌شود استراما بامداد امروز با یک پرواز خارجی از فرودگام امام تهران را به مقصد ترکیه ترک کرده و اعضای هیات مدیره شب گذشته نتوانسته‌اند با او دیدار کنند. به این ترتیب، استقلال تهران امروز قطعا بدون سرمربی به دیدار پیکان می‌رود تا با به دست آوردن سه امتیاز، همچنان صدرنشین لیگ برتر باقی بماند. شب گذشته مترجم استراماچونی گفته بود او بلیت میلان را هم رزرو کرده و شاید عصر امروز بازی استقلال و پیکان را از خانه خود در میلان تماشا کند.

کد خبر 468768

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • CA ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    0 0
    مدیریت دولتی بی اهمیت به خواست مردم است.