یکی از مدیران باشگاه استقلال خبر درخواست ۴۰ تا ۵۰ هزار یورو بیشتر از طرف استراماچونی را تکذیب کرد

استراماچوني

به گزارش همشهری آنلاین، نماینده باشگاه استقلال در مذاکره با آندره آ استراماچونی شایعه درخواست پول بیشتر از طرف این مربی برای بازگشت به ایران را تکذیب کرد.

در روزهای اخیر شایعه شده بود که خواسته‌های مربی ایتالیایی استقلال برای بازگشت، علاوه بر  کاهش مدت قرارداد و تسویه بدهی‌های معوق، افزودن ۴۰تا ۵۰هزار یورو به قراردادش است که مورد تایید وزارت ورزش و هیات مدیره باشگاه هم قرار گرفته و به این مربی پرداخت شده است.

با این وجود امیر سلطانی مشاور امیرحسین فتحی مدیرعامل سابق و مستعفی باشگاه استقلال با رد این شایعه اعلام کرد:«تا امروز تنها مسئله و موضوع مطرح شده پرداخت مطالبات آقای استراماچونی است که درحال انجام شدن است و تا کنون هیچ بحثی و درخواستی از طرف آقای استراماچونی برای افزایش دستمزدش مطرح نشده است و این خبر واقعیت ندارد.» 

 در روزهای اخیر خبرهایی درباره درخواست‌ها و توقعات غیرحرفه‌ای استراماچونی مطرح شده بود که برخی از آنها به گوش مرد ایتالیایی هم رسیده و باعث شده تا نارضایتی و خشم او از مدیران  باشگاه و وزارت ورزش که مطرح کننده این اخبار نادرست هستند بیشتر شود. حرف‌ها و خبرهایی که به اعتبار حرفه‌ای مربی‌ای چون استراماچونی لطمه می‌زند.

کد خبر 470402

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha