جمعه ۲ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۸:۲۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: همه موزه‌های سراسر کشور در ایام تعطیلات نوروز باز و تعطیلی هفتگی موزه‌های تحت‌پوشش در این ایام لغو شده است.

ساعت کار موزه‌ها و اماکن وابسته هم در شش ماهه اول سال، در استان تهران از ساعت 9 صبح لغایت 18 و در شهرستان‌ها براساس شرایط اقلیمی و با صلاحدید مدیر میراث استان تعیین می‌شود.
برپایه این گزارش، تمامی اماکن دارای محوطه سبز مانندسعدآباد، کاخ‌موزه نیاوران و غیره به ‌منظور حفاظت از محوطه و موزه از حوادث احتمالی به تشخیص مدیر مربوطه روز 13 فروردین همزمان با روز طبیعت تعطیل خواهد بود، ضمن آنکه نرخ ورودی موزه‌ها و اماکن فرهنگی، تاریخی تحت پوشش در ایام نوروز هیچ تغییری نخواهد داشت.
چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه رحلت حضرت امام خمینی(ره) و قیام پانزدهم خرداد، بیست و یکم رمضان شهادت حضرت امام علی(ع)، بیست و پنجم شوال شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، نهم محرم و دهم محرم تاسوعا و عاشورای حسینی، بیستم صفر اربعین حسینی و بیست و هشتم صفر سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) روزهای تعطیل موزه ها ، کاخ موزه ها و بناهای دارای ورودیه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سال آینده اعلام شده است.
همچنین یک روز تعطیلی هفتگی مقرر بعضی از موزه‌ها، کاخ موزه‌ها و بناهای دارای ورودیه متفاوت از جدول اعلام شده‌ است.
کد خبر 46971

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز