کانون رسانه فرهنگسرای خاتم(ص) از شهروندان علاقه‌مند به «مجری گری» و «گویندگی» در رده‌های سنی مختلف ثبت‌نام می‌کند.

هنر

همشهری آنلاین ـ مریم قاسمی: استقبال شهروندان ساکن در منطقه۱۸ از برنامه «مجری شو» باعث شده تا همچنان نامنویسی از علاقه‌مندان به هنر ‌گویندگی و مجری‌گری در فرهنگسرای خاتم(ص) ادامه داشته باشد.

رئیس فرهنگسرای خاتم(ص) درباره تداوم برنامه مجری‌شو در این فرهنگسرا به خبرنگار همشهری محله گفت: «خوشبختانه با وجود کمبود امکانات برای تبلیغات میدانی در منطقه۱۸، افراد زیادی برای شرکت در برنامه مجری‌شو نامنویسی کرده بودند. پس از مرحله گزینش و آزمون اولیه ۱۱۰نفر از شهروندان مجوز حضور روی صحنه و شرکت در این رقابت جذاب را پیدا کردند و داوران مسابقه تا پایان آذر نفرات برگزیده در ۲بخش کودک و نوجوان و حرفه‌ای‌ها را معرفی خواهند کرد تا راهی برای جذب آنها در رادیو و تلویزیون فراهم شود. باتوجه به درخواست اهالی و شرکت‌کنندگان در این مسابقه، مقرر شده تا این دوره از مسابقات در طول سال ۲ نوبت برگزار شود.»

«محمدصادق دهنادی» در پاسخ به این سؤال که آیا کارگاه آموزشی برای علاقه‌مندان به گویندگی و مجری‌گری در فرهنگسرای خاتم(ص) برپا می‌شود، گفت: «کارگاه‌های آموزشی با حضور استادان مطرح رادیو و تلویزیون از جمله «ابوالفضل اینانلو»، «تیمور کوشکی»، «علی جباری»، «فرامرز کجویی»، «مجید عسگری» و «مائده باقری» به‌صورت هفتگی برپا می‌شود. البته فعلاً برای تشکیل کارگاه آموزش در یک‌روز از هفته برنامه‌ریزی کرده‌ایم، اما امکان دارد با افزایش تعداد ثبت‌نام شده‌ها، تعداد کارگاه‌های آموزشی در طول هفته نیز افزایش پیدا کند.»

به گفته دهنادی یکی از اهداف اصلی این برنامه کشف استعدادهای محلی است و تجربه نشان داده تعداد ثبت‌نام شده‌ها از بین کودکان و نوجوانان بیشتر از دیگر رده‌های سنی است.

گفتنی است ثبت‌نام از علاقه‌مندان به هنر گویندگی و مجری‌گری همچنان در کانون رسانه فرهنگسرای خاتم(ص) ادامه دارد. ضمن اینکه کارگاه‌های آموزشی برای آقایان و بانوان در رده‌های سنی کودک و نوجوان، جوانان و بزرگسال برپا می‌شود.

فرهنگسرای خاتم(ص) در بزرگراه شهید آیت‌الله ‌سعیدی، خیابان شهید ساسان پژاند، داخل بوستان شهید لواسانی قرار دارد. شهروندان می‌توانند هر روز از ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ به کانون رسانه مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر و نامنویسی غیرحضوری برای شرکت در کارگاه‌ها با شماره‌های ۶۶۲۰۷۰۸۱ و ۶۶۲۱۴۴۲۷ تماس بگیرند.

کد خبر 468584
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha