دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
۰ نفر

مسئولان فرهنگسرای خاتم(ص) برای ارتقای ظرفیت‌های معنوی و دینی نوجوانان در ایام صفر، برنامه‌ای با عنوان «تکیه نوجوانان» را اجرا می‌کنند.

تکیه نوجوانان

دبیر اجرایی این ویژه‌برنامه گفت: «هدفمندسازی نوجوانان مؤمن محله‌های منطقه۱۸، ایجاد فضا و محفل مناسب و اثربخش برای فعالیت‌های دینی آنها، ارتقای ظرفیت‌های معنوی محله‌ها برای تربیت دینی نوجوانان و ایجاد نشاط معنوی در ایام صفر از اهداف اجرای این برنامه است.»

«محمدصادق دهنادی» ادامه داد: «در اجرای این برنامه فرهنگسراهای منتخب مناطق مختلف شهر تهران ضمن انتشار فراخوان، برای تشکیل و ساماندهی هیئت‌های دانش‌آموزی، ارائه تسهیلات لازم برای عزاداری نوجوانان همچون واگذاری مکان برپایی تکیه نوجوان، اعزام مداح و سخنران و ارائه اقلام تبلیغاتی تلاش می‌کنند.»

رئیس فرهنگسرای خاتم(ص) افزود: «در تکیه‌های نوجوانان سعی داریم از مشارکت‌های مردمی برای تأمین نذورات، پذیرایی و... استفاده کنیم. در این طرح ایستگاه‌های فرهنگی و هنری و نمایشگاه کتاب برپا و جلسات قرآنی و ختم صلوات برگزار می‌شود.»

وی گفت: «در کنار برگزاری مراسم عزاداری و سایر برنامه‌های مذهبی در تکیه نوجوان، مسابقه‌های کتبی و اهدای جوایز به نوجوانان عزادار نیز پیش‌بینی شده است. همچنین در هر منطقه نشان خادم‌الحسینی به ۳تن از نوجوانان برگزیده تکایای نوجوانان اهدا خواهد شد. طرح تکیه نوجوان در مناطق ۳، ۸، ۱۰، ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۸و۲۰ برگزار می‌شود که فرهنگسراهای آفتاب، گلستان، انقلاب، امید، خاوران، خاتم(ص) و ولاء میزبان نوجوانان عزادار و هیئت‌های نوجوانان برای برپایی تکیه و وی‍ژه برنامه‌های مذهبی هستند.»

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۵ تماس بگیرند.

کد خبر 458683

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha