سه‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۴:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مقام‌های رژیم صهیونیستی در آستانه چهلمین روز از ترور "عماد مغنیه" فرمانده ارشد حزب‌الله و ترس از وقوع عملیات ضد اسراییلی، کرانه باختری و باریکه غزه را مناطق بسته نظامی اعلام کردند.

به گزارش ایرنا از بیروت، به نقل از منابع خبری رژیم صهیونیستی، این تصمیم در نشست سه‌شنبه (28 اسفند)  تشکیلات امنیتی اسراییل به سرپرستی ایهود باراک، وزیر جنگ و با حضور مئیر دوگان، رییس سازمان امنیت خارجی موساد، یوال دیسکین، رییس سازمان امنیت داخلی (شاباک) و نیتسان نورش رییس بخش مبارزه با فعالیتهای ضد اسراییلی اتخاذ و اعلام شد.

پس از این نشست باراک اعلام کرداز امشب تا پایان روز یکشنبه (4 فروردین 87) کرانه باختری و غزه مناطق بسته نظامی خواهند بود.

یکی دیگراز عوامل محاصره کرانه باختری و غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی و استقرار نیروهای نظامی آن در مرز این مناطق فرارسیدن یکی از اعیاد یهودیان عنوان شده است.

رژیم صهیونیستی از بیم عملیات ضد اسراییلی و گرفتن انتقام از خون شهید مغنیه دو روز است که تدابیر امنیتی گسترده‌ای را در فرودگاهها ، بنادر و سفارتخانه‌های خود در داخل و خارج از سرزمین‌های اشغالی اتخاذ کرده است.

این تدابیر در نوع خود در ‪ ۱۰‬سال گذشته بی‌سابقه بوده طوری که ساعات پرواز هواپیماها تغییر یافته و زمان انجام آن‌ها نیز از قبل اعلام نمی‌شود و مسافران نیز به شدت کنترل و بازرسی می‌شوند.

کد خبر 46853

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز