سه‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۰:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی بسکتبال کشورمان بری حضور پرقدرت در رقابت‌های المپیک 2008 چین برنامه‌ فشرده و مدونی را پیش رو دارد.

به گزارش ایرنا براساس برنامه‌ زمان‌بندی شده از سوی فدراسیون بسکتبال و رایکو ترومن، سرمربی صربستانی تیم ملی، این تیم با حضور ‪ ۳۰‬بازیکن تمرینات خود را پس از پایان تعطیلات نوروز در تهران آغاز می‌کند.

این تیم به مدت شش هفته در سالن بسکتبال آزادی تمرین می‌کند تا پس از حذف ‪ ۱۴‬بازیکن، با ‪ ۱۶‬بازیکن کار جدی‌تر خود را با شرکت در اردوهای تمرینی مختلف اروپایی آغاز کند.

براساس تصمیم‌گیری مسوولان فدراسیون بسکتبال و در جهت سهولت سفرها و پذیرش دعوتنامه‌های کشورهای مختلف، تیم ملی در هر مقطع از اردوهای خارج از کشور خود به دو منطقه نزدیک سفر خواهد کرد.

ایتالیا و صربستان نخستین کشورهایی هستند که میزبانی تیم ملی را برعهده خواهند داشت و پس از آن کرواسی و استونی دیگر تیم‌هایی هستند که در برابر تیم ملی بسکتبال ایران قرار خواهند گرفت.

شرکت دررقابت‌های بین‌المللی جام استانکوویچ و دایمون بال و بازی با تیم‌های مطرح جهان از جمله اسپانیا، آنگولا و چین بخشی از برنامه‌های تیم ملی بسکتبال پیش از شرکت در بازی‌های المپیک را تشکیل خواهد داد.

تیم ملی بسکتبال ایران همزمان با مسابقات جام استانکوویچ به آمریکا هم دعوت شده است و در صورت موافقت سازمان تربیت بدنی می‌تواند به این کشور سفر کند.

رایکو ترومن سرمربی تیم ملی بسکتبال که به صربستان سفر کرده است از روز هفدهم فروردین ماه کار خود را آغاز خواهد کرد.

کد خبر 46833

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز