رئیس سنجش آموزش پزشکی گفت که امروز شنبه ۹ آذر ماه آخرین مهلت تکمیل ظرفیت چهل و ششمین دوره آزمون تخصصی پزشکی است.

آزمون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، آبتین حیدرزاده رئیس سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به تکمیل ظرفیت دستیاری تخصصی پزشکی اظهار کرد: تکمیل ظرفیت چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی از دوشنبه چهارم آذر ماه آغاز شده و امروز شنبه نهم آذر آخرین مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته در آن است.

وی ادامه داد: داوطلبانی که در نتایج نهایی مردود اعلام شده یا انتخاب رشته نکرده بودند، می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش پزشکی به ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت دستیاری تخصصی اقدام کنند.

حیدرزاده گفت: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته‌محل‌های سهمیه مناطق محروم شده‌اند، در صورت علاقمندی می‌توانند با سپردن تعهد خدمت در مناطق محروم و مطالعه دفترچه راهنما اقدام به انتخاب این رشته‌محل‌ها کنند.

وی بیان کرد: داوطلبانی که با سهمیه استعداد درخشان در چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی شرکت کرده بودند، در صورتی که تا تاریخ ۳۱ شهریور فارغ‌التحصیل شده باشند مجاز به انتخاب رشته‌محل در تکمیل ظرفیت هستند در غیر این صورت شرکت در آن تخلف به حساب می‌آید و با متخلفان برخورد خواهد شد.

رئیس سنجش آموزش پزشکی افزود: داوطلبان رشته پزشکی خانواده می‌توانند بدون محدودیت انتخاب کنند و از آنها مصاحبه حضوری گرفته خواهد شد.

حیدرزاده با اشاره به ممنوعیت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های قبل در دوره ظرفیت دستیاری پزشکی، گفت: داوطلبانی که در مرحله اصلی دستیاری تخصصی پزشکی پذیرفته شده و به هر دلیلی در رشته پذیرفته‌شده ثبت‌نام نکرده یا انصراف داده‌اند، حق شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت را ندارند.

رئیس سنجش آموزش پزشکی یادآوری کرد: بر اساس مصوبه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، داوطلبان پذیرفته‌شده در دوره تکمیل ظرفیت در صورتی که انصراف دهند، از شرکت و پذیرش در آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی سال آینده محروم می‌شوند.

کد خبر 466501

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha