مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۰:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: به منظور کاهش ترافیک و تسهیل در تردد وسایل نقلیه در خیابان شهرداری حد فاصل دو میدان اصلی منطقه یک، فعالیت عوامل پارکبان و توقف وسایل نقلیه در میدان تجریش ممنوع شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، در روزهای پایانی سال و افزایش 30 درصدی ترافیک در معابر، طرح ویژه ترافیکی در خیابان جعفرآباد اجرا و پارک حاشیه‌ای و پارکبان حذف شد.

مهندس مهران ماندگار معاون حمل‌ونقل و ترافیک به کمبود 10 هزار واحد پارکینگ در حد فاصل میادین قدس و تجریش اشاره کرد و گفت: به منظور رفع مشکل مذکور پارکینگ همت تا پایان سال 87 افتتاح می‌شود و به منظور جلب مشارکت شهروندان و سرمایه گذاری بخش خصوصی تسهیلات ویژه ای برای افزایش تعداد پارکینگهای سطح منطقه در اختیار این بخش قرار می‌گیرد.

مهندس ماندگار با اشاره به ارائه خدمات به مسافران در روزهای پایانی سال افزود: طرح ضربتی ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس و پایانه‌های مسافربری انجام شده است و با شرکت اتوبوسرانی و تاکسی‌های ون برای ارائه سرویس فوق العاده در ساعات پایانی شب و جابجایی مسافران هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

وی با بیان طرح استقبال از بهار گفت: خط کشی معابر و بلوک‌های عابر پیاده در محورهای ولیعصر(عج)، شریعتی، بزرگراه مدرس و چمران و نیز پاکسازی نماهای ترافیکی از برچسب‌های تبلیغاتی در معابر پاسداران، شهید باهنر و شهید لواسانی، توزیع 10 هزار بروشور پیام‌های ترافیکی با اطلاعات گردشگری، تفریحی، مذهبی و...از اقدامات انجام شده در روزهای پایانی سال است.

کد خبر 46560

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز