مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران گفت: در سال جاری 5 مرکز کنترل ترافیک محله‌ای در تهران ایجاد خواهد شد

مهندس حجت الله بهروز در گفتگو با خبرنگار سما با بیان این مطلب اظهار کرد: در تمام دنیا بخش های مهم شهر به صورت محله‌ای تحت کنترل و نظارت تصویری قرار می‌گیرند تا این کار به صورت دقیق صورت گیرد.

وی افزود: در حال حاضر تونل رسالت دارای یک مرکز کنترل محله ای است چون این تونل از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تاثیر به سزایی در ترافیک کل شهر تهران دارد به همین دلیل به صورت محله ای تحت مونیتورینگ دقیق قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: مشکلات و مسایل محدوده ای که دارای مرکز کنترل محله ای است توسط همان مرکز مورد بررسی دقیق قرار می گیرد و در صورتی که مشکلی فراتر از توان مرکز و یا فراتر از محدوده ایجاد شود سریعا موضوع به مرکز کنترل اصلی منتقل می شود.

وی تاکید کرد: برای 5 مرکز کنترل محله ای که قرار است در سال جاری در تهران ایجاد شود دامنه هایی در شمال ، جنوب ، شرق، غرب و مرکز در نظر گرفته شده است که به صورت دقیق برروی ترافیک برخی از نقاط مهم و تاثیر گذار تهران احاطه داشته باشیم . 

کد خبر 47908

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز