پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷
۰ نفر

زینب زینال زاده-خبرنگار: امسال بیش از ۲ هزار نقطه از معابر منطقه۶ که در گذر زمان دچار فرسودگی و تخریب شده بودند، مرمت و بازسازی شدند.

مرمت آسفالت

به گفته معاون فنی و عمران شهردار تهران، از ابتدای سال تا اواخر آبان ماه حدود ۵۸ هزار نقطه از معابر کلانشهر تهران مرمت و بازسازی شده‌اند که ۲ هزار و ۹۶۸ نقطه از معابر تخریب شده در منطقه ۶ قرار داشته است.

«مرتضی مطهری» معاون فنی و عمران شهردار منطقه۶ در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری محله گفت: «مرمت و بازسازی معابر تخریب شده با هدف هموارسازی‌ تردد عابران پیاده و سواره‌روها انجام می‌شود و این کار تا پایان سال ادامه خواهد داشت.»

به گفته او، آسفالت ۳۳ محور به دلیل آسیب‌های جدی تراشیده و دوباره روکش شدند و ۲۹۶۸ معبر هم نیاز به لکه‌گیری داشتند که این کار توسط نیروهای معاونت فنی و عمران انجام شده است.

مطهری افزود: «وجود هر نوع تخریب و فرورفتگی معابر در فصول سرد سال مشکلات جدی برای شهروندان ایجاد می‌کند و به همین دلیل تلاش می‌کنیم نقاط آسیب دیده و تخریب شده را شناسایی و در اسرع وقت مشکل را رفع کنیم.» او از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده معابر تخریب شده با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند و موارد را گزارش دهند.

کد خبر 464345

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha