چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
۰ نفر

شیارهای پل های حافظ و کالج تا کنون موجب چند حادثه جرحی برای موتورسواران شده است.

شيارهاي پل كالج

همشهری آنلاین- زینب زینال زاده: شیارهای 5 سانتی متری این پل ها برای موتورسواران دردسرساز شده است و به دلیل گیر کردن چرخ جلو داخل شیارها چند موتورسوار روانه بیمارستان شده اند.

به گفته ماموران ایستگاه 46 آتش نشانی هر هفته 2 تا 3 حادثه برای موتورسواران رخ می دهد و راکبان به شدت دچار آسیب دیدگی می شوند.

حادثه روی پل کالج

بهره برداری از پل های سواره رو و عابران پیاده به عهده معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 است اما ایجاد شیار یک مشکل سازه ای محسوب می شود و به همین دلیل معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه باید آن را رفع کند.

«مرتضی مطهری» معاون فنی و عمران شهردار منطقه 6 در گفت و گو با همشهری محله با تایید وجود شیارهای خطرناک در پل های سواره رو کالج و حافظ گفت: «به دلیل انبساط و انقباظ چنین شیارهایی در پل های سواره رو و گاهی اوقات پیاده روها ایجاد می شود که رفع آنها باید توسط شرکت یادمان سازه و با نظارت معاونت فنی و عمران شهرداری تهران، انجام شود. ما در چهارچوب وظایف خود مکاتباتی انجام داده ایم و خواستار رفع این مشکل شده ایم.»

دقایقی بعد از این گفت و گو معاون فنی و عمران با خبرنگار همشهری محله تماس گرفت و گفت: «نقص شیارهای پل کالج رفع شده است و شیارهای پل حافظ هم تا آخر آبان با استفاده از پوشش لاستیکی رفع خواهد شد.»

کد خبر 462791

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha