پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷
۰ نفر

زینب زینال زاده-خبرنگار: امسال بیش از ۲ هزار نقطه از معابر منطقه۶ که در گذر زمان دچار فرسودگی و تخریب شده بودند، مرمت و بازسازی شدند.

مرمت آسفالت

به گفته معاون فنی و عمران شهردار تهران، از ابتدای سال تا اواخر آبان ماه حدود ۵۸ هزار نقطه از معابر کلانشهر تهران مرمت و بازسازی شده‌اند که ۲ هزار و ۹۶۸ نقطه از معابر تخریب شده در منطقه ۶ قرار داشته است.

«مرتضی مطهری» معاون فنی و عمران شهردار منطقه۶ در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری محله گفت: «مرمت و بازسازی معابر تخریب شده با هدف هموارسازی‌ تردد عابران پیاده و سواره‌روها انجام می‌شود و این کار تا پایان سال ادامه خواهد داشت.»

به گفته او، آسفالت ۳۳ محور به دلیل آسیب‌های جدی تراشیده و دوباره روکش شدند و ۲۹۶۸ معبر هم نیاز به لکه‌گیری داشتند که این کار توسط نیروهای معاونت فنی و عمران انجام شده است.

مطهری افزود: «وجود هر نوع تخریب و فرورفتگی معابر در فصول سرد سال مشکلات جدی برای شهروندان ایجاد می‌کند و به همین دلیل تلاش می‌کنیم نقاط آسیب دیده و تخریب شده را شناسایی و در اسرع وقت مشکل را رفع کنیم.» او از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده معابر تخریب شده با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند و موارد را گزارش دهند.

کد خبر 464345

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha