مؤسسه خیریه سروش آسمانی امام علی(ع) برای خانواده‌های کم‌بضاعت، تست‌ قند و فشارخون و جلسات مشاوره روان‌شناسی رایگان برگزار می‌کند.

تست رایگان قند

همشهری آنلاین/ رابعه تیموری:‌ مدیر خیریه سروش آسمانی امام علی(ع) به اجرای هفتگی این برنامه اشاره کرد و گفت: «هر ساله با همکاری مرکز بهداشتی‌ـ درمانی شاه‌آبادی و دعوت از کارشناسان، پزشکان و مشاوران اجتماعی، شرایطی را فراهم می‌کنیم تا خانواده‌های تحت پوشش خیریه از خدمات تست قند و فشارخون رایگان برخوردار شوند. در این برنامه با برگزاری جلسات مشاوره‌ فردی و گروهی در مورد مباحث بهداشتی و تنظیم خانواده و آسیب‌های اجتماعی به این افراد آگاهی داده می‌شود.»

«پروین زنجانی» ادامه داد: «این برنامه هر سال در ایام مختلف به مدت ۱۰روز و با اطلاع‌رسانی به خانواده‌های کم‌بضاعت اجرا می‌شد، اما به دلیل استقبال و نیاز مددجویان خیریه تصمیم گرفتیم این خدمات را در طول سال و به‌صورت هفتگی ارائه کنیم.»

به گفته زنجانی، این برنامه هر هفته به مدت ۳روز اجرا می‌شود و با پذیرایی و توزیع میان‌ وعده‌های سالم و مغذی همراه است. وی از افراد کم‌بضاعت محله وصفنارد خواست روزهای شنبه با مراجعه به دفتر خیریه از روز و ساعت برگزاری این برنامه مطلع شوند.

پزشکان و مشاورانی هم که به مشارکت در این برنامه خیرخواهانه تمایل دارند می‌توانند به خیریه سروش آسمانی امام علی(ع) واقع در بزرگراه شهید آیت‌الله ‌سعیدی، بعد از چهارراه یافت‌آباد، میدان بهاران، خیابان شهید حمید عسکری، خیابان شهید داود سلامت، پلاک ۲۰۳ مراجعه کنند.
 

کد خبر 463648

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha