مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از تکمیل استقرار مخازن شن و نمک در تهران با توجه به پیش‌بینی بارش برف تا پایان امروز شنبه خبر داد.

برف تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، اصغر عطایی در تشریح اقدامات شهرداری تهران برای روان‌سازی ترافیک پس از بارش برف در مناطق شمالی تهران، گفت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای بارش برف از روز گذشته آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری برای روان‌سازی معابر و پاکسازی آنها از برف ایجاد شد.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که چند ساعتی است بارش برف در مناطق شمالی تهران به ویژه منطقه ۱ و ۲ آغاز شده است، کلیه نیروهای خدمات شهری در این منطقه با همراه داشتن تجهیزات برف‌روبی حضور دارند و برای پاکسازی معابر تلاش می‌کنند البته این پاکسازی بیشتر از طریق پاشیدن شن و نمک با توجه به آغاز بارش در حال پیگیری است.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به این که بارش برف از روزهای گذشته پیش‌بینی شده و لذا این موضوع مستلزم استقرار مخازن شن و نفت در سطح شهر تهران بود، اظهار کرد: بارش برف بیشتر برای مناطق شمالی پیش‌بینی شده بود که مخازن شن و نمک در این مناطق جانمایی شده‌اند، اما جانمایی این مخازن در سطح شهر تا پایان امروز تکمیل خواهد شد.

کد خبر 463408
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha