همشهری آنلاین: یک نماینده مجلس شورای اسلامی در حساب توئیتری خود ادعایی را درباره رابطان آمدنیوز و انتساب به یکی از مسئولان مطرح کرده است.

كريمي قدوسي

به گزارش ایسنا، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در حساب توئیتری خود با طرح ادعایی نوشت: «دو نفر از خبرنگاران و ادمین‌های تلگرامی آمدنیوز و رسانه‌های زنجیره‌ای که در سال ۹۵ و ۹۶ دستگیر شدند، ‌اعتراف کردند با یکی از وزرای وقت ارتباط مستقیم داشته و از آقای واعظی وزیر ارتباطات وقت کمک مالی دریافت می‌کرده‌اند».

این در حالی است که محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرآنلاین از قوه قضائیه درخواست کرده است تا با ادعای این نماینده مجلس برخورد کند.

وی همچنین با بیان این که «این آقا بر اساس چه مستنداتی چنین اظهاراتی را مطرح کرده است» اظهار داشت: در آستانه انتخابات مجلس به صورت خیلی زودرس اتاق فکرهایی برای حمله به دولت ایجاد شده است، با این ذهنیت که هر چه به دولت حمله کنند توفیق‌شان در انتخابات بیشتر است.

واعظی تاکید کرده است: این‌که فردی که شبکه جنگ روانی علیه ایران درست کرده است با هوشمندی عزیزان سپاه دستگیر می‌شود، باید عامل افتخار همگی ما به اقتدار امنیتی کشورمان باشد اما برخی آن را به موضوعی جناحی تبدیل کرده‌اند.

کد خبر 460222
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha