اولین دوره‌ی مسابقات سراسری ماشین رادیوکنترلی با عنوان «تخته‌گاز» به مدت یک هفته برای سه تا ۹۳ ساله‌ها در تهران برگزار می‌شود.

یكـ  هفته، تخته گاز!

به گزارش رسانهی خبری سازمان فرهنگیهنری شهرداری تهران، مدیریت فرهنگیهنری منطقهی ۲، با مشارکت شهرداری منطقهی ۱۶، این مسابقات را از ۱۱ تا ۱۷ آبان در بوستان ترافیک منطقهی ۱۶ برگزار میکند. مسابقهی «تختهگاز» با هدف ایجاد فضایی شاد و بانشاط و همچنین رقابتی سالم و پرانرژی، در چهار بخش برگزار میشود:

«ماشینهای کنترلی اسباببازی» که ویژهی کودکان کمتر از ۹ سال است و آنها میتوانند با ماشینهای اسباببازی خود در مسابقه
شرکت کنند.

«ماشینهای بنزینی و نیترو»، بخش مخصوص ماشینهای حرفهای سوختی است و شرکت کنندگان با ماشینهای سوختی خودشان شرکت میکنند. مسابقهی بخش «ماشینهای الکتریکی» هم، ویژهی ماشینهای الکترونیکی است و در دو قسمت سرعت و کوهستان برگزار میشود. در این بخش علاقهمندان میتوانند با ماشینهای کنترلی خود شرکت کنند یا درصورت نداشتن ماشین کنترلی، میتوانند از ماشینهای موجود در محل مسابقات استفاده کنند.

بخش چهارم «بخش خانوادگی» است که با هدف گسترش فضای نشاط در میان خانوادهها طراحی شده تا خانوادهها بتوانند همراه کودکان خردسال و ماشینهای شارژی بزرگ، بهطور خانوادگی در مسابقه حضور پیدا کنند.

ثبتنام برای شرکت در این مسابقات، اینترنتی صورت میپذیرد و علاقهمندان تا پایان مهر فرصت دارند که در مراجعه به سایت مسابقات (rally.farhangsara.ir) ثبتنام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شمارهی تلفن ۸۸۳۶۶۳۶۶  (دبیرخانهی مسابقه، فرهنگسرای ابنسینا) تماس بگیرید.

کد خبر 459457

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha