زینب زینال‌زاده‌ - خبرنگار: افرادی که سوار بر خودرو سمند اقدام به زورگیری از مردم می‌کردند، از سوی پلیس، شناسایی و دستگیر شدند.

زورگیر

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص با اعلام این خبر گفت: «دستگیرشدگان ۲ مرد و یک زن بودند که به همت مأموران انتظامی شناسایی و پس از دستگیری به اداره پنجم پلیس آگاهی منتقل شدند.»

سرهنگ «احمد نجفی» در تشریح ماجرای دستگیری این زورگیران به همشهری محله گفت: «ماجرا مربوط به شکایت زنی است که در دام این زورگیران گرفتار شده بود. او با مراجعه به کلانتری ۱۵۲ خانی‌آبادنو به مأموران گفت: «ساکن محله خانی‌آباد نو هستم. ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه از مترو شهرک شریعتی بیرون آمدم و برای رفتن به منزلم سوار خودرو سمند سفیدی که یک خانم در صندلی جلو و آقایی در صندلی عقب نشسته بود، شدم. پس از طی کردن مسافتی راننده از مسیر اصلی منحرف و به سمت بزرگراه «تندگویان» رفت. وقتی اعتراض کردم، مردی که روی صندلی عقب بود چاقوی بزرگی زیر گلویم گذاشت و خواست تا هرچیزی که همراه دارم، تحویلشان دهم. زورگیران رمز کارت‌های اعتباری‌ام را که همراه داشتم، گرفتند و ساعت ۲۳ مرا در نقطه نامعلومی رها و تهدید کردند که نباید شکایت کنم.»

پس از اعلام شکایت این شهروند، تحقیقات پلیسی آغاز شد و کارآگاهان موفق شدند از طریق تصاویر ثبت شده در دوربین‌های ایستگاه مترو، خودرو سمند را شناسایی کنند و اطلاعات آن را به دست بیاورند. او در ادامه به شناسایی محل اختفای زورگیران در محله «خلازیر» اشاره و عنوان کرد: «مخفیگاه متهمان در خلازیر شناسایی و با هماهنگی قضایی مأموران نیروی انتظامی، راننده را دستگیر کردند. متهم در بازجویی نخستین به جرم خود اعتراف کرد و گفت که این کار را همراه با همسر موقت و یکی از دوستانش انجام داده است.»

به گفته سرهنگ نجفی، ۲ متهم دیگر این پرونده هم شناسایی و دستگیر شدند و قاضی پرونده با حکم قرار وثیقه ۳۰ میلیارد ریالی آنها را روانه زندان کرد.

کد خبر 458570

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha