همشهری آنلاین: سرکلانترسوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت دو سارق زورگیر خبر داد که حین سرقت از اسپری اشک‌آور استفاده می‌کردند.

دستگیری سارق

به گزارش تسنیم سرهنگ علی کارخانه صبح امروز، چهارشنبه، در نشست خبری با اشاره به بازداشت دو سارق زورگیر، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: شب گذشته 3 شهروند با مراجعه به کلانتری 125 یوسف‌آباد در اظهاراتی مشابه عنوان کردند تلفن همراه آن‌ها توسط دو سارق زورگیر به‌سرقت رفته است و سارقان حین سرقت از اسپری اشک‌آور استفاده کرده‌اند. 

سرکلانترسوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: مالباختگان موفق شده بودند مشخصات موتورسیکلت سارقان را به‌خاطر بسپارند که این مشخصات به تمام گشت‌های انتظامی کلانتری‌های تابعه اعلام شد و تعداد گشت‌های انتظامی در محدوده سرکلانتری افزایش یافت. 

وی تصریح کرد: نهایتاً ساعت 20 سه‌شنبه‌شب مأموران کلانتری 105 سنایی حین گشت‌زنی در محدوده خیابان سنائی سارقان مذکور را مشاهده کردند و در یک عملیات پلیسی موفق شدند هر دو سارق را دستگیر کنند. در بازرسی بدنی از آن‌ها یک قبضه سلاح سرد و یک قوطی گاز اشک‌آور و 8 دستگاه گوشی سرقتی کشف شد. 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان به‌همراه اموال کشف‌شده به کلانتری سنایی منتقل شدند و هر دو متهم با دستور قضایی برای کشف جرائم مشابه در اختیار کلانتری 105 سنایی قرار گرفتند.

کد خبر 460971

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha