شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲
۰ نفر

زمین‌های بایری که در محله کاووسیه و در همسایگی منازل مسکونی قرار گرفته، مشکلات زیادی برای ساکنان این محله ایجاد کرده است.

زمینهای دردسرساز

زمین چند هکتاری تقاطع خیابان ولی‌عصر(عج) و خیابان سرو که چند سالی است با دیواری کوتاه محصور شده، یکی از همین زمین‌های دردسرساز است. اهالی می‌گویند پیش از محصور شدن این زمین، هر روز شاهد حضور معتادان و انباشت زباله در ملک بوده‌اند.

«محمدرضا کریم‌پور» یکی از ساکنان محله دراین‌باره می‌گوید: «چند سال پیش که هنوز خبری از دیوار دور زمین نبود، معتادان به راحتی در گوشه‌ و کنار آن تجمع می‌کردند و روزی نبود که همسایه‌ها از بوی بد زباله‌ گلایه نکنند. وقتی اعتراض همسایه‌ها بالا گرفت، با پیگیری‌های شورایاری، دیواری به دور ملک کشیده شد. اما ارتفاع دیوار در برخی نقاط آنقدر کوتاه است که نمی‌تواند مانع حضور افرادی شود که می‌خواهند در این زمین زباله بریزند.»

هنوز هم در گوشه و کنار ملک تقاطع خیابان‌های ولی‌عصر(عج) و سرو می‌شود زباله‌هایی که چهره زشتی به حاشیه خیابان داده‌اند را دید.

«محمود یعقوبی» دبیر شورایاری محله کاووسیه می‌گوید: «مالک این زمین بنیاد مستضعفان است. چند سال پیش که اعتراض اهالی را به گوش آنها رساندیم، ملک را با کشیدن دیوار محصور کردند اما باز هم مشکل حل نشده است.» چند خیابان دورتر از ملک تقاطع خیابان‌های ولی‌عصر(عج) و سرو، زمین بایر دیگری در خیابان شهید بابک بهرامی و در همسایگی منازل مسکونی محله قرار دارد که مشکلات زیادی برای اهالی ایجاد کرده است. نخاله‌های ساختمانی در حاشیه زمین روی هم تلنبار شده و حتی در برخی نقاط به پیاده‌رو باریک خیابان هم تجاوز کرده است. خبری از حصار و یا حتی همان دیوار کوتاه هم نیست. با «ناصر محمدپور» یکی دیگر از ساکنان محله کاووسیه همکلام می‌شویم.

او می‌گوید: «دسترسی آسان به زمین بایر خیابان بهرامی باعث شده این ملک پر از زباله و نخاله‌های ساختمانی شود. مدت‌هاست این زمین به همین شکل رها شده و چهره زشتی به خیابان داده است. حتی با هر وزش باد، گرد و غبار زیادی از این ملک بلند می‌شود و مشکلات زیادی برای همسایه‌ها و عابران ایجاد می‌کند.»

دبیر شورایاری محله کاووسیه اما از پیگیری‌های شورایاری برای حل مشکلات زمین‌های بایر محله می‌گوید: «مشکلاتی که زمین‌های بایر محله برای اهالی ایجاد کرده است را به گوش مسئولان رسانده‌ایم و در جلسات مشترک با شهرداری ناحیه، در تلاشیم تکلیف ملک‌های آسیب‌زا هرچه زودتر روشن شود.

کد خبر 458483

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha