سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
۰ نفر

* «چه‌جوری آینده را باید ساخت؟» عنوان مسابقه‌ای است که آپارات کودک در هفته‌ی ملی کودک برگزار می‌کند. به گزارش روابط‌عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هم‌زمان با هفته‌ی ملی کودک، آپارات کودک از بچه‌ها می‌خواهد با حضور در این مسابقه‌ طرح و ایده‌ی خود را برای ساختن آینده بیان کنند.

يادمان باشد

مسابقهی آپارات کودک هم با حضور کودکان در مرکز آفرینشهای فرهنگیهنری کانون پرورش فکری (خیابان حجاب) برگزار میشود و هم این امکان برای کودکان سراسر کشور فراهم شده که برای شرکت در این مسابقه، ویدیوئی با همین مفهوم از خود ضبط و در صفحهی مسابقه به نشانی۹۸ aparat.com/kidsweek بارگذاری کنند.

*  شما میتوانید به مناسبت اربعین حسینی ماکت بزرگی با عنوان «حرم تا حرم» در برج آزادی ببینید. فضاسازی این ماکت از ورودی مرز مهران شروع شده و پس از گذشتن از حرم امیرالمؤمنین علیع  در نجف اشرف، مسیر پیاده روی از نجف تا کربلا، موکبها، ستونها و همچنین حرم امام حسینع، حضرت عباسع و بینالحرمین را شامل میشود. این ماکت برای گرامیداشت اربعین حسینی تا ۲۹ مهر در تالار آیینهی برج آزادی در معرض دید عموم قرار دارد.

* یادمان باشد در روزهای پایانی هفتهی ملی کودک هستیم و مجموعهی فرهنگی تاریخی نیاوران به این مناسبت، فعالیتهای متنوعی اجرا میکند. به گزارش روابطعمومی مجموعهی فرهنگیتاریخی نیاوران، کوشک احمدشاهی امروز پنجشنبه، ۱۸ مهر میزبان راهنمایان کوچک در طرحی با عنوان همیار موزه است. برپایی ایستگاه نقاشی از آثار موزهای بخش دیگری از برنامههای امروز این موزه است. همچنین کاخ اختصاصی نیاوران با برگزاری نمایشگاه  دنیای کودکی، تا ۲۳ مهر مجموعهای از اسباب بازیهای موجود در مخزن این موزه را به نمایش میگذارد.

کد خبر 458393

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha