پویش «دوشنبه‌های ورزشی» با هدف ترغیب شهروندان به ورزش در منطقه ۶ به راه افتاده است.

پارک ورزش صبحگاهی

شهردار منطقه ۶ با اعلام این خبر به خبرنگار همشهری محله می‌گوید: «برنامه‌های ویژه‌ای برای این پویش پیش‌بینی شده است که با هدف توسعه ورزش همگانی و ترغیب بیشتر مردم به انجام حرکات ساده ورزشی اجرا می‌شود.» به گفته «محمدرضا دهداری‌پور» مدیران شهری، چهره‌های ورزشی و جمعی از پیشکسوتان ورزش در این پویش حضور دارند.

قرار دادن ورزش در برنامه‌های روزانه شهروندان هدف مهم دیگر این پویش است که دهداری‌پور در توضیح بیشتر می‌گوید: «متأسفانه بنا به دلایلی مردم از ورزش کردن غافل شده‌اند و اهمیتی به آن نمی‌دهند. انجام حرکات ساده ورزشی در فضای سبز بوستان‌ها و بودن در کنار هم، حتی برای لحظات کوتاه، موجب شادابی و نشاط می‌شود و به همین دلیل است که قصد داریم با راه‌اندازی این پویش، ورزش را در برنامه روزانه مردم قرار دهیم.»

او در ادامه به اهمیت نهادینه کردن سلامت و تندرستی در خانواده‌ها اشاره و عنوان می‌کند: «یکی از شاخصه‌های توسعه، میزان شادی افراد است و باید بتوانیم این شادی را در جامعه منعکس کنیم. وقتی شهروندان سالم باشند روحیه شادتری خواهند داشت و همین شادابی به جامعه و مردم دیگر منتقل می‌شود و می‌توانیم گام‌های بزرگی برای‌ آبادانی و توسعه جامعه برداریم.»

کد خبر 456265

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha